04-02-12

A Winter Wonderland ♥

Gisteren was ik samen met mijn moeder naar buiten gegaan!
Mijn moeder kan namelijk echt hele mooie foto's maken dus ik wilde natuurlijk meteen dat we dat gingen doen!
Dus dat hebben we ook zeker gedaan, nu dacht ik dat jullie de foto's vast wel wilde zien! 
Ik heb de foto's niet bewerkt omdat ik dat soms ook wel wat vind hebben, foto's hoor je namelijk eigenlijk niet te bewerken je kan je zelf toch ook niet bewerken.. 
Je moet jezelf voordoen zoals je bent dus ook op foto's!
Blijf altijd jezelf, geloof in jezelf, vertrouw jezelf, hou van jezelf!





Niet hele bijzondere foto's, maar toch ben ik heel erg benieuwd naar jullie reactie's!
Liefs Berrie 

28 reacties:

Foto's zijn echt heel mooi hoor!

Wauw, wat een prachtige foto's heeft je moeder gemaakt.. en je hebt helemaal gelijk ;)

Liefs, xx

Leuke foto's!

Liefs, Mariette

Leuke foto's meis !
Liefs x

leuke foto's heeft je moeder gemaakt!

Super leuke foto's! :D

Liefs' xx

mooie foto's !
Je moeder kan echt goed fotograferen!
liefs,

Mooie foto's! Die eerste vind ik het mooist, want je lijkt net een soort ballerina door je voet en de sneeuw

Leuke foto's =]. Gelukkig komt er waarschijnlijk morgen weer wat sneeuw =]! Ik hoop het in ieder geval <3!

xxx Katy ^^!

Sorry mensen het hele reactie programma was vandaag gecrasht, nu heb ik het gelukkig weer zoals het was, dus sorry voor de 7 mensen waarvan ik de reactie's nu niet meer zie!
Sorry voor het ongemak!
xx

mooie foto's!
ik ben het eigenlijk helemaal met je eens :)
liefs,

Hele mooie foto's!
Ik vind het zo leuk om foto's
te nemen in de sneeuw!
Liefs x

Leuke foto's met de sneeuw, het ligt er (gelukkig) niet dagelijks!

Foto's zijn heel mooi!
en zoals je zei fietsen
door de sneeuw is idd niet fijn haha :p

ps leuke blog!;) xx

Wat leuk zeg !!!

http://elinedumonghphotography.blogspot.com

Mooie foto's! & Mooie boodschap! <3

http://myfashionm.blogspot.com/

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More