04-02-12

Wella System Professional Sensitive Lotion

Hee bloggers,
Vandaag heb ik weer een leuke review voor jullie!
Deze keer over een haar product!
Het merk van het product is wella en het is tegen een geïrriteerde en jeukende hoofdhuid.
Wil je meer lezen over dit product?
Lees dan snel verder!



Zelf heb ik best vaak last van een geïrriteerde hoofdhuid en ik vind dat altijd heel erg irritant.
Want eigenlijk wil je niet krabben maar ook weer wel omdat het zo jeukt maar het ziet er ook niet echt charmant uit.
Dus ik ging opzoek naar een oplossing!
Toen ik bij de kapper kwam laatst vroeg ik aan haar of zij toevallig wat wist .. En zij kwam meteen met dit product van Wella!

Wat zegt het product?
Zorgt voor een kalmerende hoofdhuid zonder alcohol en kleur en geurstoffen en is zeer huidverdraagzaam, direct op de hoofdhuid aanbrengen. licht inmasseren. niet uitspoelen. 

Wat heb ik ervaren?
Eigenlijk ben ik het helemaal mee eens wat het product verteld! 
Het is echt heel erg fijn product als je last hebt van een jeukende of geirriteerde hoofdhuid. 
Met het flesje kan het ook erg makkelijk aanbrengen direct op de hoofdhuid want dat is erg belangrijk, dus dat hebben ze handig gemaakt!

De lotion die uit het flesje komt is zelf al verkoelend, dus dat is ook erg lekker op je hoofdhuid als die al geirriteerd is!
Het enige wat ik niet zo fijn vind is de geur van het product, het ruikt niet heel erg lekker... 
Maar dat komt ook natuurlijk omdat er geen geurstoffen aan zijn toegevoegd waardoor het beter is voor je hoofdhuid.
Als ik het gebruik dan spuit ik altijd nog even een luchtje of deo over me haar heen , zodat het weer lekker ruikt!
Verder is het product echt een aanrader als je last hebt van deze klachten!


In het flesje..  
In het flesje zit 125 ml, het is echt genoeg want je gebruikt echt niet super veel! Ik heb hem nu alweer een tijdje en hij is nog steeds niet op! Je moet het namelijk met kleine maten verdelen over de hoofdhuid!


De ingrediënten..
In de lotion zitten :
Aqua, Propylene Glycol, Betaine, Panthenol, Valine, Methylparaben, Carbomer, Aminomethyl Propanol, Tilia Cordata, Salix alba, Propylparaben.






























Ik hoop dat ik jullie weer eens wat nieuws heb laten zien! 
En ik ben erg benieuwd wat jullie vinden van dit product, dus laat een leuke reactie achter!
Liefs Berrie

15 reacties:

Hoe bedoel je..?
'ik blijf toch bij mijn niveau' ?

liefs

Leuk! Ik heb het nog nooit gezien maar ik ga het zeker eens proberen.

Heeey!
Leuke blog (maar dat wist je al) <3 miss je heel erg!
xxx, groetjes aan je familie
Lian

Handig artikel!

Liefs, Mariette

Goede review!
Liefs, Charlie

Lijkt me fijn, ik heb het zelf niet!

Ziet er heel erg goed uit!

Leuke post =]! Mooi dat het product je zo goed bevallen is =]! Wel jammer dat het niet zo lekker ruikt, maar ja het product werkt in ieder geval ^^!

Bedankt voor je reactie <3!

xx Katy ^^!

Wat fijn dat het zo goed werkt. Ik ben sowieso al fan van de shampoo en conditioner van Wella, dus heb wel vertrouwen in het merk. Helemaal na je review. Gelukkig heb ik eigenlijk nooit echt last van een geïrriteerde hoofdhuid :)

Leeuk! Klinkt ook echt fijn

Liefs Jet

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More