12-02-12

Verzorg je huid goed deze winter

Hee lieve bloggers,
Door dit koude weer kan je huid wel wat extra's gebruiken.
Want je krijgt veel sneller last van een schrale huid of jeuk waardoor je weer allemaal velletjes kan krijgen..
En niemand wilt dat natuurlijk en zeker nit op je gezicht!
Daarom heb ik wat tips voor jullie, ben je benieuwd? Lees dan snel verder!

Om je huid te laten stralen zijn allemaal verschillende manieren.
Je kan je huid binnenuits laten stralen maar natuurlijk ook aan de buitenkant.

Als je je huid van binnen wilt laten stralen is fruit erg goed voor je vooral bananen zijn aan te raden. Ze zorgen voor de vertraging van rimpels maar voor in de winter is het ook zeker handig want het is een natuurlijke vochtinbrenger en dat heb je nu juist nodig! 
Groene thee kan je helpen de schade van je huid snel te herstellen dus drink 2 tot 6 kopjes thee per dag en je huid ziet er stralend uit! 
Donkere chocolade zorgt dat je schrale huid afneemt en beschermd ook nog eens tegen de zon, maar 2 blokjes zijn genoeg.. das dan weer jammer..
Worteltjes zijn niet alleen goed voor je ogen maar ok voor je puistjes dus ik zou zeggen laat je moeder worteltjes kopen! 
Amandelen beschermen je huid onder andere tegen de zon maar zorgen er ook voor dat je huid minder snel wordt beschadigd.
Om je huid nog even extra te helpen

Van het merk rituals heb je ontzettend fijne producten, onzettend lekker scrubs en klei ook voor je gezicht.
Dat zorg ervoor dat al je doden huidcellen van je lichaam gaan waardoor je ook geen velletjes meer hebt.
Doet dit niet elke dag want dat is ook niet goed maar 1 of 2 keer in de week is perfect.
Je hebt van die boxen van rituals met van alles en nog wat erin ik zou zeggen test het eens een keer het is super lekker en het verzorgt ook nog eens goed! 

Wat vinden jullie van deze tips? 
En ga je iets zelf een keer proberen?

Laat het me weten! 
Liefs Berrie

30 reacties:

nuttige tips, alleen die thee krijg ik echt niet naar binnen :-)

Goede tips allemaal, van die verschillende etenswaren wist ik de werking nog niet.. goed om te weten! Ik ga er zeker gebruik van maken =)

Liefs!

Leuke tips allemaal! Zeker deze koude winter extra belangrijk :)

Ik drink wel eens groene thee en eet vaak bananen :).

Liefs, Mariette

Handige tips! Van de wortelen wist ik nog niet! x

Ik heb toevallig net last van droge lippen, terwijl ik dat nooit heb! Zo vervelend.

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Huh, wat gaaf; dat wist ik helemaal niet van bananen! :O

Handige tips!
Dat van die wortels en bananen wist ik echt niet, hihi
Liefs,
Mia

handige tips !
helaas vind ik groene thee vreselijk, maar die anderen dingen ga ik zeker onthouden !
liefs x

Handige tips, ik heb zo een droge huid de laatste dagen. Ik ga je volgen. X

Love,
Zizi: www.zizistyling.blogspot.com

Handige tips!

Ik volg je, volg je mij terug ?
Liefs ♥

Valloires.blogspot.com

Wat een handig artikel! :-)

Kom op Ber! Waar blijven nou die oppastips? en Ik heb nog een probleempje, Mijn moeder heeft hele erge kinderachtige bikinis gekocht voor mij, heb jij enig idee wat ik moet doen? Ik heb laats gezegd dat ik ze niet leuk vind, toen zei zij dat ik het een heel jaar mee moest doen en dt ik geen niewe mag kopen. Wat doe ik nu Berrie??
Liefs,
Carolieke

Hei! I just found your blog and it is amazing!

I am following your blog and I hope you will follow mine too!

xoxo,
Ana V

Haha, super leuk.
Inderdaad jammer van die chocolade.
Die wortels ga ik echt onthouden. (:

x

Nice post!!

Ps: I'm finalist at the Nelly contest please vote for LAURALEXO http://blog.fashiolista.com/artikel/contest-nelly-finalists-2/ Need your help ! PLEASE, It'd mean a lot to me!

Xoxo <3

Een erg leuke post en handige tips!

Als je tijd hebt zou het fijn zijn als je eens naar mijn blog keek ^^

XX Tali
http://hersecondskintali.blogspot.com/

GO & CHECK OUT MY GIVEAWAY!!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More