06-02-12

Timberlands number 2..

Hee bloggers,
Vandaag is op een of andere vage reden mijn post van vannochtend gewoon van mijn blog verdwenen..
Ik weet niet hoe dit kan en ik hoop dus ook dat niet iemand mijn account probeert te hacken ofzo..
Maar ik had vannochtend een post geschreven over de nieuwe trend namelijk de timberland schoenen!
Wil je meer lezen over deze schoenen? Lees dan snel verder!

Ik wil ze best graag een keer passen om te zien hoe dat bij mij staat .. 
Persoonlijk vind ik die met het bond het leukste dus de laatste foto en de 2e volgens mij!









Toen ik vanmiddag van mijn vriendin hoorde dat mijn post opeens verdwenen was schrok ik wel een beetje.
Ik vond het echt heel erg raar want hoe kan iemand nou mijn post verwijderen terwijl ik alleen op mijn account zou moeten kunnen..
Als iemand hier meer van weet, laat het me alsjeblieft weten!

Naja gelukkig was het niet zo hele bijzondere post verder maar toch jammer dat ik het opnieuw moet schrijven maar ik doe het wel graag want ik wil wel dat jullie een beetje op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurd!

De nieuwe trend die je veel op school de laatste tijd ziet zijn de nieuwe stoere timberland schoenen!
Ik persoonlijk vind ze erg gaaf alleen het moet wel echt bij je passen!
Niet iedereen staat namelijk deze "lompen" gave schoen!
Als je snapt wat ik bedoel!

Ik heb natuurlijk nog een paar mooie plaatjes gezocht van timberlands om jullie wat leuke dingetjes te laten zien!
Dus ik zou zeggen kijk er naar en laat op het eind een reactie achter (of weer een reactie achter) 
Het spijt me voor het ongemak , maar ik kan er jammer genoeg ook niks aan doen.. 
Ik heb namelijk echt geen flauw idee hoe zo'n post opeens kan verdwijnen..

Tumblr_lwh8s5c9oi1qd7q8co1_500_large


Tumblr_lxxx3zttor1qk0v9so1_1280_large



D15038ad43a2_large

En als ik ze dan leuk vindt moet ik me moeder nog omgepraat zien te krijgen..
Ik zal het jullie sowieso laten weten als ik ze heb gekocht !
Maar dat gaat nog wel even duren!
Ben erg benieuwd naar jullie mening over deze schoenen, want het is behoorlijk verdeeld volgens mij!

Liefs Berrie

9 reacties:

yeahhj je hebt hem weer gemaakt<3
ze blijven gaaf!

Echt kut dat dit artikel plots verdwenen was!
Ik vind ze nog steeds niet mooi ;).

Liefs, Mariette

ah wat vervelend dat je post verdween!
Ik ben ook echt weg van deze schoenen,
een vriendin van mij draagt ze en
ze maken elke outfit erg gaaf.
Leuke blog xxx
Hypesandvibes.blogspot.com

ik vind het erg vervelend voor je dat je post is verdwenen.
verder vind ik die schoenen we oke, niet echt mijn smaak.
xx

Ik vind ze echt ge-wel-dig !
liefs x

IK GA ZO ZOOOOOOOOOOOO EINDEEEEEELIJKKK HALEN!
ze maken elk outfitje echt he-le-maaal compleet!
het moet je indd wel staaan ja, k denk niet dat als je hele dunne beentjes hebt , de timberlands dan gaan staan haha

haay waar kan ik die timberlands vinden op je 4e foto .. ik ben al zo super lang op zoek naar dat model .. vind ze helemaal te geaaaak...


x Daantje

Waar heb je die timberlands met bont gevonden? Die zijn super!

Een reactie posten

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More