26-02-12

Terug van wintersport

Hee lieve bloggers,
Eindelijk is berrie dan weer terug!
Sorry dat ik een hele lange tijd niks van me heb laten horen maar voordat ik op vakantie was was het echt een super drukke week voor mij dus bloggen zat er toen niet in..
Toen ik op wintersport was heb ik ook niet kunnen bloggen totaal geen tijd voor gehad jammer genoeg..
Daarom heb ik voor jullie nu wat super leuke foto's van de wintersport om aan jullie te laten zien!
Zijn jullie benieuwd? Kijk dan snel verder!



Onze ontzettend gezellige leuke groep op de piste! 

Bij de overnachting gingen we even party en co'en! 

En we hadden in ons eigen huisje een ontzettend lekkere jacuzzi! 

En natuurlijk even gek doen! 

Ons ontzettend mooie huisje!

Even gek doen bij het fondue maken! 

Ontzettend mooi hea, dit uitzicht!

Ik op de skies...

Onze spulletjes!

Altijd lekker aan de warme choco!

Wachten op iedereen

Wij uit de stoeltjes lift!

Even uitrusten

En toen was het weekje alweer om..

Dit was in het kort hoe mijn vakantie weekje eruit zag!
Hoe was jullie vakantie??

Liefs Berrie

44 reacties:

oeeh, ziet er leuk uit! :)

wat een onwijs leuke foto's lieve schat !
ben blij dat je weer terug bent.
En natuurlijk ook in Blogland :D:D
xxxx

Wat leuk! Ziet er gezellig uit :)

waauw, dat lijkt me zo gaaf om te doen! en die jacuzzi jaloeers!
hopelijk heb je het leuk gehad! xx

Ziet er super leuk en gezellig uit!

Supergaaf! Volgens mij heb je het echt echt leuk gehad!

xliefs

Leuke foto's meis, ziet er echt heel erg gezellig uit !
liefs x

Mijn vakantie is nu net begonnen haha!
Maar het ziet er naar uit dat jij in ieder geval al een supervakantie achter de rug hebt! Echt leuke foto's <3

Die van mij komt deze week. Maar moet veel werken dus zo'n leuk verslag als jij hebt gemaakt zal er van mijn vakantie niet komen. Die Jacuzzi is wel heel erg relaxed!!

Liefs,

Maria
www.beautybandit.nl

Oeh leuuk!
Ziet er heel gezellig uit haha ;)
xxxx

Mooi dat je het leuk hebt gehad :)

wat een mooie foto's! liefs

Super leuke foto's! Lekker dat je ook even bent weggeweest!

Wauw het ziet er echt zo mooi uit daar! Ik ben nog nooit op wintersport vakantie geweest helaas. Ik heb wel vorige week voor het eerst gesnowboard! Ik heb nu nog blauwe plekken! Maar dat snowboarden was super leuk =]! Mooie foto's heb je gemaakt =]!

Mijn vakantie is pas net begonnen, dus ik kan nog niet zeggen hoe het eruit zag =P!

xxx Katy ^^!

Lijkt me heel erg leuk!
Liefs, charlotte

Superleuke foto's! Ik las op twitter dat je het leuk had gehad, haha :)
Liefs,
xx

Leuke foto's !! ♥
Oee, wat zou ik graag op wintersport gaan (:.


xxx

Leuke foto's !

Wil je me volgen?
ik volg natuurlijk terug !

liefs !

Oh het zag er echt heel leuk uit!!

Ik zag trouwens dat je me volgde op mijn oude blog (theunknownsilence), maar ik heb sinds kort een nieuwe blog dus misschien wilde je me daar wel weer volgen :)

xx Marie

Haha wat een leuke foto's! Vooral die in de zwemkleding is grappig!

x

Super leuk !
ik volg je trouwens vanaf nu via bloglovin,
volg je me terug? xx

Super fijn! Ik volg je via bloglovin, volg je me terug? xx

Superleuk blog!
Ikzelf ben net gestart met bloggen.
Zou je mij willen volgen ? Ik volg jou alvast!

http://lovaires.blogspot.com/

Nice!
PS: Doe jij al mee aan de win-actie op mijn blog? : http://www.beautybloglaura.com/2012/05/winactie-2-goodiebags-van-elf.html

i hope you like my style, i publish outfit of me...
kisses
fran

showroomdegarde.blogspot.com

Haha leuk!

Liefs xx

p.s. Je volgt me op www.lovegirl-my-love-my-life.blogspot.nl , maar ik ben een nieuwe blog begonnen en ik zou het super vinden als je me daar zou willen volgen. Alvast bedankt!!

www.liveyourpreciouslife.blogspot.nl

Wat een leuke foto's!

Ik kom trouwens even melden dat ik je genomineerd heb voor de Liebster Award! Meer erover kun je lezen op mn blog. ^^

Zag er heel erg gezellig uit!

Hello !! I am your newest follower /

Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

Very pretty and classy, love the look :)
I follow you now ! Wanna be your friend!
Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
love you dear :)

Marcchanelette.blogspot.com
ChrischelleBelle Chanelene

Ziet er super leuk uit!
& Wat een leuke blog heb je!
Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen?

xxxx

Super leuk! Ik neem nu deel uit bij je site, en ik volg je op bloglovin! Volg je me terug?

x livelikemaike.blogspot.com

When I initially left a comment I seem to have clicked the -Notify me
when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I
get 4 emails with the exact same comment. There has to be an easy method you are able to remove me from that service?
Many thanks!

Here is my web page: coffee drinkers

I'm gone to say to my little brother, that he should also pay a quick visit this website on regular basis to take updated from latest information.

Also visit my web blog; Order Business checks

Hi there to every body, it's my first go to see of this blog; this website carries amazing and truly good information in favor of visitors.

My web page; prada 財布

Piece of writing writing is also a fun, if you be acquainted with after that you
can write otherwise it is difficult to write.

My web site :: http://www.airjordanshoesoutletssale.com/

For latest information you have to visit world-wide-web
and on world-wide-web I found this web site
as a finest web site for latest updates.

Look into my blog: bet angel

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More