06-02-12

Personal Love Update

Hee lieve bloggers,
Eigelijk schrijf ik nooit een personal update, dus dit is de eerste keer!
Maar ik heb ook wel wat leuks te vertellen!
Dus dat wil ik graag met jullie delen!
Wil je weten wat het is lees dan snel verder!





























Het heeft natuurlijk met die foto te maken.. 
Namelijk 4 dagen geleden, had ik alweer 1 jaar met Erik! 
En we zijn nog steeds zo gelukkig samen, ik weet het het is natuurlijk best vroeg om zo'n lange relatie te hebben en heel veel mensen zeggen dat dat ook niet goed is ..
Maar ik ben gelukkig nu en daar gaat het toch om?




Ik wil daarom iedereen meegeven dat vriendjes hartstikke leuk zijn en dat je er super blij van wordt!
Kijk het kan niet altijd helemaal 100% goed gaan maar als jullie echt bij elkaar horen dan komt dat wel weer goed

Couple,cute,hug,kiss,quotes,vintage-672305874318069df4d47d950dc09dc6_h_largeDat soort dingen heb ik ook met Erik gehad en we zijn nog steeds samen.
Je moet voor elkaar vechten, je moet voor elkaar door het vuur gaan!
Pas dan kan je alles aan met zijn 2e en zal je er dus een hele mooie relatie aan over houden!


Ik wil jullie echt meegeven dat liefde echt iets heel moois is wat ik iedereen gun!
Dus ga ervoor en dan komt alles goed !

Love-wallpaper221_large
Liefs Berrie 

20 reacties:

Ahh lief artikel! Gefeliciteerd ^^.

Liefs, Mariette

aaw. wat lief. en wauw, wat lang! :) ik heb
7 maanden met mijn vriendje, hihi. gaan
jullie nog wat leuks doen met valentijnsdag? :)
loves, saar.

Aawwww gefeliciteerd :D
Ik heb nu 1 maand en 6 dagen met mn schatje xp
Tis eindelijk iemand die me echt gelukkig maakt :D en als ik even verdrietig ben of zo vrolijk hij me altijd weer op :D Veel zeggen ook dat hij veel beter bij me past dan mijn laatste ex :p Het plaatje klopt beter x'D Ze vinden het alleen wel raar dat ie 2 jaar jonger is maar dat maakt ons niks uit :3

Aaw wat leuk! En het kan best hoor, mijn moeder heeft sinds haar zestiende al met mijn vader en mijn schoonouders hebben zelfs al vanaf hun 14e met elkaar. Ook wel een keer leuk om dit soort verhalen te horen denk ik zo O:)

Heel mooi. Blijf inderdaad vechten. Dan kom je er wel :)

Liefs,

Maria
www.beautybandit.nl

Aw, wat een lief artikel. Gefeliciteerd met jullie eerste jaar :)
Jammer dat mensen zeggen dat het te vroeg is of zo, want dat is toch iets wat je prima zelf kunt bepalen. Toen ik in het begin iets kreeg met Jeroen kreeg ik ook veel shit van mensen om me heen omdat hij tien jaar ouder is. En nu zijn we happily married :)

aww sooo cute!!! <3
http://citygirltoday.blogspot.com/

Wat lief! En wat nou niet goed dat je nu al een lange relatie hebt? Ik vind dat juist mooi! Tegenwoordig moet je zeker eerst 100 vriendjes hebben gehad tot je echte man. Vind ik echt onzin! Mijn ouders zijn ook al samen vanaf hun 16e! En daarna getrouwd. Het kan dus best :)
Ik hoop dat er voor jou nog vele jaartjes samen komen!

xliefs

Ooh zo lief, wat zien jullie er schattig uit samen!
Houden zo :D
xx

Gefeliciteerd! Keep that love! :D
Zelf ben ik alweer op weg naar de drie jaar samen met mijn vriend.

Hi! I just start this amazing blog that is gonna change your life!! Well, jaja maybe not, but surely you like it:
http://mon-whatsshewearing.blogspot.com/
PS: Follow if you like it :)
PS2: Nice cuple!

Wat een lief artikel! Ik heb sinds een tijdje ook een lange relatie en het voelt nog steeds zo goed. Terwijl ik bij mijn vorige vriendjes het al lang zat was. Ik weet gewoon dat het goed zit. Ik kan mezelf zijn bij hem en hem alles vertellen, heerlijk!

Ahh jullie zijn echt een leuk stel! :D xxx

Wat een leuk artikel! Ik ben 10 maand en 1 dag samen met mijn vriend en we hebben het ook hardstikke leuk samen. Liefde is iets heel moois zoals je al zei in je artikel!

x

Mooi geschreven! Jullie zijn echt een leuk stel!
Ik heb al 5 jaar relatie met mijn vriend, we wonen nu 2 jaar samen & zijn sinds 3 weken verloofd! We hebben ook onwijs veel leuke maar nare tijden samen gehad, maar als je dat overwint dan weet je zeker dat je veel aan elkaar hebt & alles aan kunt!
Wil jullie nog vele jaren wensen & heel veel leuke tijd samen!

Wat lang en mooi geschreven, ik snap niet waarom mensen zeggen dat nu al 1 jaar een relatie niet goed is haha. Ik heb veel liever een lange relatie dan steeds kortere relaties en veel liefdensverdriet haha.
Liefs, Heleen
http://myownparadises.blogspot.com

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More