01-02-12

My new bag geeft kortingscode weg!

Hee lieve bloggers,
Vandaag heb ik weer een super leuk nieuwtje voor jullie!
Ik ben namelijk door My New Bag gevraagd om een stukje te schrijven over hun webshop en als extra verrassing heb ik een kortingscode voor jullie van 15%. 
Dus ben je benieuwd? Lees dan snel verder !

Ik zal jullie even wat vertellen over de webshop!
My new bag is een fantastische webshop met echt super mooie tassen! 
Zelf zou ik er ook wel eentje willen dus ik ga ook zeker even rond snuffelen op de site.
Het is sowieso een aanrader om te gaan kijken op http://www.mynewbag.nl/ 
Als je een tas wilt gaan bestellen op deze webshop is er binnen Nederland geen verzendkosten
Ze hebben niet alleen tassen ze hebben ook fashion, portemonnees en natuurlijk ook de sale pagina daar krijg je zelfs ook nog 15 % korting op als je deze unieke code maar gebruikt: LIFEOFBERRIE
Als je op het eine van je bestelling deze code intypt krijg je 15% extra korting op deze site!


Verder moet ik jullie ook nog wat vertellen want my new bag was zo'n groot succes dat ze nu ook een 2e webshop hebben geopend genaamd : www.bylien.nl
Op deze site is fashion, schoenen, accessoires, sieraden en natuurlijk sale te vinden! 
Ook een ontzettend leuke webshop om eens op rond te snuffelen.
Omdat deze webshop pas net is geopend hebben ze hier een extra openingskorting !
Met de code: OPEN
Krijg je ook op al deze producten nog eens 15% korting!
Wie wilt dat nou niet! 
By Lien

Allebei de acties lopen tot eind februari dus ik zou zeggen sla je slag!
Allebei de webshops zijn echt super leuk, dus neem sowieso een kijkje... 

Liefs Berrie



10 reacties:

ga eens een kijkje nemen :-)

Oehh wat leuk zeg!!

Liefs, Mariette

Oh, wat leuk! Ik ga eens kijken!

Wat leuk! Ga snel eens een keer kijken.

Ze hebben hele leuke dingen, maar het is iets te duur voor mij als student.

Ooeh nice! Ik heb al een tijdje een tas op het oog, maar vind m zo duur :(

Oh, leuk! even een kijkje nemen!
xxxx

wonderful blog. Great pictures :). , Inviting me and for commenting;)

Adorable...just one word came in mind after seeing that,

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More