07-02-12

The Max Factor Pan-Stik Ultra Creamy

Hee allemaal,
Ik zat deze ochtend een beetje op internet te snuffelen of een van mijn favorieten merken nog met nieuwe producten is gekomen.
En jawel hoor!
Max Factor heeft weer iets helemaal nieuws bedacht, het is een soort foundation die maar dan vooral om onderweg aan te kunnen brengen als er bijvoorbeeld een puistje weer zichtbaar is geworden!
Erg handig dus! Wil je meer weten? Lees dan snel verder.



Natuurlijk ben ik meteen verder gaan googlen wat het product nou precies doet ..
Eigenlijk is het net een soort cover stick maar dan iets beter, je kan hier namelijk echt alles mee bedekken wat je wilt.
Als je wallen heb kan je met deze stick ze echt heel makkelijk weg werken super handig natuurlijk!
Ook is het heel erg handig als je last hebt van puistjes en je foundation bedekt niet alles deze stick helpt je dan om al je onzuiverheden nog eens extra te bedekken voor een mooie egale huid!

Waar te koop en wat is de prijs?
Zelf heb ik dit product nog niet bij ons in de winkel zien liggen maar je kan het sowieso bestellen via deze site: http://www.drugstore.com/ 
In euro's kost deze cover stick ongeveer 6.80 !
Dat vinden sommige mensen misschien wat prijzig en andere vinden het wel weer meevallen.
Als je op deze site kijkt zie je dat ze het in dollars hebben neergezet dat komt omdat het uit amerika komt!
Daarom denk ik ook dat het hier nog niet in de winkels is.
Reactie's van mensen
Op de verschillende site's over deze cover stick is iedereen heel erg te spreken! 
Dus zelf ben ik nu ook wel heel erg benieuwd naar deze stick! 
Je kan de reactie's zelf nog nalezen op de aangegeven site!

De ingredienten
Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Kaolin, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Beeswax (Apis Mellifera), Beeswax (Apis Mellifera), Ozokerite, Fragrance (Parfum), Propylparaben, Sorbic Acid (A Preservative), Methylparaben, Titanium Dioxide, Iron Oxide

Make-up_se_large

Waar kan je het het beste aanbrengen
Je kan het het beste op je wangen, je voorhoofd, je neus en kin aanbrengen.
En dan moet je het blenden naar boven en beneden tot je nek en haarlijn.

Welke tinten zijn er?











Deze vakjes heb ik van de site gehaald, op de site is het nog duidelijker te zien welke tint voor jou het beste is!


Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie over deze Max Factor Pan-Stik Ultra Creamy!

Dus laat een leuke reactie achter , ik ben erg benieuwd!

Liefs, Berrie

12 reacties:

leeuke post!
erg handig lijkt het mij<3

Ziet er apart uit! Wel handig :).

Liefs, Mariette

Volgens mij is dit super handig!
lies,

Dat lijkt me een handig product :)

Ziet er een super handig producten uit. :D

Wat leuk!
En wat een leuke foto met dat bloemetje erbij! =D

Lijkt mij super handig om te gebruiken =]! Ik heb eigenlijk altijd wallen haha xD! Maar ik heb al een stick van Clinique. Alleen die is anders dan deze. Bij de mijne is het een kwastje. Als je aan de onderkant van de stick draait komt de make-up eruit en op het kwastje en kan je het over je gezicht smeren enz. =P.

xxx Katy ^^!

Lijkt mij een erg goed product, ben benieuwd.
liefs, Charlie

Lijkt me echt super handig!
Mijn foundation blijft vaak niet de hele dag zitten

Ik ben erg benieuwd naar dit product!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More