12-02-12

Fashion & Accessories wishlist

Hee leuke bloggers,
Sorry dat ik gister niks op mijn blog heb gezet maar dat kwam omdat ik een belangrijke ritmische gym wedstrijd had.
Daar heb ik natuurlijk ook een paar leuke foto's van die ik jullie zo ga laten zien, maar ik heb ook nog een ontzettend leuke wishlist in elkaar gezet via polyvore.
Om jullie te laten zijn wat mijn wensen zijn op dit moment op het gebied van mode en accessories!
Wil je meer lezen en zien? Klik dan snel verder!

Zoals ik jullie dus net vertelde had ik gister een belangrijke ritmische gym wedstrijd, het was de 1e plaatsingswedstrijd voor het nederlands kampioenschap!
Dus we moesten wel goed scoren want anders haal je het niet.. Natuurlijk hebben de fotograven best mooie foto's gemaakt en ik zal jullie de paar mooiste eerst even laten zien!






Nou dat is dus een kleine indruk van mijn sport.. Ben erg benieuwd naar jullie reacties..

Maar nu ga ik jullie het echte deel van de post laten zien natuurlijk.
De wishlist!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een wishlist voor jullie heb gemaakt, en daarom heb ik ook een aardige grote gemaakt!

Dit is dus mijn wishlist ik zal alles nu even vertellen waarom ik het zo graag wil hebben..

Jurkje van Abercrombie and Fitch: Ik vind het echt een super schattig jurkje voor in de zomer. Zelf heb ik nog totaal geen jurkje die daar op lijkt dus die wil ik zeker gaan bestellen voor in de zomer!

Zonnebril Prada: Ik ben echt een merken freak.. Niet echt goed he.. maarja ik heb als best wel veel zonnebrillen maar dat is echt een soort verslaving voor in de zomer ik kan er niet genoeg hebben maar toch zou ik graag een keer een echte prada zonnebril hebben, ik vind ze altijd zo gaaf!

Lichte spijkerbroek: Voor in de zomer vind ik lichte spijkerbroeken altijd het mooist en die hangt nog niet in mijn kast, dus als het voorjaar er aan begint te komen ga ik zo snel mogelijk opzoek! 

Zwarovski ring: Ik ben de laatste tijd helemaal weg van deze ringen.. Maar ze zijn zo duur.. Jammer genoeg een beetje over mijn budget..

Louis Vuitton tas: Ook weer zo'n tas waar ik denk van WAUW , die moet ik echt hebben! Maar dan kijk je op het prijskaartje en denk je van laat maar zitten.. Veel te duur voor mij.. Ik zou er amper over straat mee durven lopen..

Brede glitter armband: Ik hou echt van brede armbanden maar ik heb ze eigenlijk nog niet en daarom zou ik er graag een willen die vol zit met de glitter steentjes. Dat is echt helemaal mijn ding en super leuk bij sommige outfits!

Abercrombie and Fitch Jas: Deze jas is een beetje voor tussen de winter en de zomer in dus rond herfst!
Het is geen hele dikke jas maar wel warm want hij zit zoals de meeste mensen die abercrombie kleren hebben wel merken helemaal vol met dat lekkere warme wol! Zeker een aanrader en ik wil hem zoo graag hebben!

Abercrombie and Fitch broekje: Voor in de zomer moet ik echt weer een kort spijkerbroekje en toen ik in de winkel liep van de abercrombie wilde ik hem echt hebben.. maarja het moest toen nog winter worden ongeveer dus dat komt wel een andere keer als het wel bijna zomer is!

Chanel luchtje: Mijn moeder en ik zijn echt helemaal weg van chanel luchtjes, en deze is zo super lekker! 
Ik raad hem echt iedereen aan, ik test hem echt heel vaak in de winkel maar het is best wel een prijzig luchtje..

High Heels: Ik hou echt van hakken en zeker op vakantie als je uit gaat met vriendinnen. I LOVE IT ! 

Spijkerjack: Ik vind spijkerjackies echt super leuk, ze passen overal bij en staan altijd super stoer maar toch ook vrouwelijk, je kan er echt super leuke looks mee maken! En jammer genoeg ontbreekt dit jasje nog in mijn collectie..

Abercrombie and fitch Bikini: Deze bikini is echt om op te eten, zo  leuk vind ik hem! Echt super leuk die knal roze kleur en dan met die kleine hertjes erop, ik wil deze zeker hebben voor in de zomer!

Abercrombie and Fitch sweater: Deze sweater heeft een vriendin van mij in het wit en ik vind hem echt fantastisch, ik heb altijd al gezegd als ik een keer een sweater koop neem ik hem in het knal roze dus deze staat erg hoog op mijn verlanglijstje ! 

Dit was mijn fashion & accessoires wishlist voor nu!
Ik hoop dat jullie het allemaal leuk vonden om te lezen en om te zien, 
En ik ben heel benieuwd naar jullie reactie over mijn sport maar ook over de wishlist natuurlijk!

Liefs Berrie


24 reacties:

erg leuke sport!
knap dat je dat allemaal kan! xliefs.'

De foto's van je wedstrijd zijn heel mooi!!
Ik wil ook graag iets van A&F dat shortje is heel mooi.
xo

Leuke wishlist.
En wauw, wat knap dat je die sport beoefent!

wauw wat een prachtige foto's!
super leuk dat je dat allemaal kan, ik doe het je niet na!

Wauw! Knap dat je dat allemaal kan! Echt iets om trots op te zijn. Nog heel erg veel succes toegewenst met je sport!

waw wat gaaf! vind ik altijd zo leuk om naar te kijken, komt jammer genoeg niet zo vaak op TV.

Supermooie foto's!
Leuke spulletjes ook :)
liefs!

Leuke wishlist!
Wat goed dat je ritmisch gym kan, het is super moeilijk!
Liefs, Charlotte

gave wishlist mop! en wat zijn de fotos mooi geworden! haha ideeen post pikker : p grapje schatje. xxx

Wat knap zeg! Ik vind het een mooie sport en de foto's zijn ook heel mooi :)
Leuke spulletjes op je wishlist. Ik vind het jurkje heel erg leuk!

Mooie foto's, echt knap!
Jouw wishlist zie ik ook wel zitten :)
xoxo

Leuke wishlist en knap zeg!

Wow coole foto's, en wat ben je lenig!
ook een hele leuke wishlist!

Ik wil dat jurkje van A&F!
Gave foto's, echt knap :).

Liefs, Mariette
PS. Het is fotograFen...

Super foto's, echt gaaf dat je op zo'n hoog niveau sport :)! En die lichte skinny jeans in je wishlist is super, zoek ook nog zoiets!

Wauw, wat gaaf dat je dat kan zeg. Mooie wishlist.

Wat leuk dat je dat kan, en leuke foto's! Mooie wishlist ook (:

Ik vind rytmische gymnastiek zooo mooi om te zien! Heb je goed gescoord?

@Floor deze wedstrijd ging niet super kon veel beter , maarja was toch nog best hoog! Zoals het er nu voor staat ga ik gewoon door naar de halve finale!
xxx

wauw, gave sport zeg! en de foto's zijn echt mooi!
ik ben ook op zoek naar een lichte spijkerbroek, tip: bij de only hebben ze fijne broeken vind ik :)
liefs,

echt mooie foto's mop!
en wat een leuke wishlist,
liefs x

Wauw wat ben jij lenig! :) Leuke wishlist! xx

Hele leuke wishlist,
en echt supergave foto's!
Weet je al of je doorbent? :)
xxxx

wat een leuke foto's, lijkt me echt een moeilijke sport! & een hele mooie wishlist.
liefs

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More