09-02-12

Catrice Intensif'eye Shadow

Hee lieve bloggers,
Vandaag heb ik een ontzettend leuke review voor jullie, over mijn nieuwe oogschaduw van catrice!
Het ligt net in de winkel want het is van de nieuwe collectie!
Dus ik wil het natuurlijk meteen met jullie delen.. Zijn jullie benieuwd?
Lees dan snel verder!

Laatst was ik dus met mijn beste vriendin Lonneke in de stad en natuurlijk konden we de kruidvat en trekplijster niet overslaan!
Dus daar zijn we naar binnen gegaan en geslaagd natuurlijk!
Daarom nu dus ook deze ontzettend leuke review over deze 2 nieuwe producten van de collectie van catrice!
Ik ga nu maar snel beginnen..

Zoals ik dus zei zijn we meteen naar het rek van catrice gerend ongeveer en ik was meteen verliefd op deze oogschaduw dus ik moest ze gewoon hebben! 
Ik heb vind ik de 2e mooiste kleurtjes gekocht , echt 2 mooie kleuren die overal bij passen dus ik ben er erg blij mee!



Ik ga nu eerst beginnen met 020 Charly's Chocolate Factory
De naam vind ik er erg leuk bij passen het is namelijk ook echt wel een chocolade kleurtje !
En daar hou ik altijd wel van op je oog,



Ik ben echt ontzettend blij met het kleurtje, het is echt een aanrader voor iedereen die van een nude look houdt!
Echt heel erg mooi deze bruine oogschaduw, je moet er alleen wel goed voorzorgen dat je hem goed blend aan de bovenkant, anders is het echt geen gezicht...

Dan heb ik nu de 010 Black or White swan?!
Deze titel vind ik er iets minder bij passen omdat ik het toch eerder een beetje bruin vind met een goude klas.. dus niet wit of zwart? 
Maar voor de rest vind ik hem echt heel erg mooi!
Het enige wat een beetje jammer was is dat toen ik hem open maakte thuis was die gebroken.. Das natuurlijk niet zo heel erg fijn maar ik kan hem nog wel gebruiken en daarom als die breekt mensen das geen ramp je kan hem met een goede kwast nog steeds super gebruiken!




Erg mooi kleurtje he?
De prijs van deze 2 oogschaduwtjes zijn allebei 3.97 das niet heel goedkoop maar ze zijn het zeker waard!
Ze zijn echt super mooi en staan echt bij heel erg veel outfits!

Nu heb ik nog even de 2 kleurtjes op mijn hand voor jullie, een look laat ik jullie snel nog een keer zien maar daar had ik nu geen tijd meer voor helaas..

Ik zou zeggen ren snel naar de een shop waar ze catrice spulletjes verkopen en koop een mooi kleurtje van deze oogschaduw want er zijn er volgens mij nog 4 andere kleurtjes die vast ook prachtig zijn! 
En voor 3.97.. Waarom niet?!

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reactie's
Dus laat een leuke reactie achter, met tips of aanmerkingen mag natuurlijk ook!
Liefs Berrie

19 reacties:

Aah wat gaaf! Kan niet wachten tot mijn Kruidvat ze ook eindelijk eens in de schappen legt :O

ik vind ze super mooi , ik ga er ook eens naar zien x

Sterke pigmentatie, had ik niet verwacht!

Mooooii! Baked eyeshadows, love it!
Daar ga ik ook zeker naar kijken.

xXx

Wat een super pigmentatie en erg mooi kleuren! Ik ga binnekort even kijken bij het nieuwe assortiment van Catrice! :D

Jammer dat er eentje kapot is, maar wel mooie kleuren! Ik hoop dat ze hier ook snel te koop zullen zijn :)

Super mooie pigmentatie!!

Liefs, Mariette

Prachtige kleurtjes! Ook veel pigment :)
Jammer dat die ene gebroken was! Maar hij kan idd nog steeds gebruikt worden.

xliefs

ze lijken me echt mooi !
ik heb sinds kort ook een blog
en ik volg je nu via GFC & bloglovin, volg je terug?
xxx

Wat zijn ze mooi!
Ik ga ook zeker eens kijken bij de kruidvat!
liefs,

Ze zien er heel erg mooi uit! :D

Leuke review, de producten zien er erg leuk uit!

Liefs

Ziet er goed uit hoor!
Mooie pigmenten ook

wat een mooie kleurtjes! weet je dat je die gebroken
oogschaduw kan "pressen"? :3
klik! > http://www.youtube.com/watch?v=naby86uGHUQ
loves, saar! ♥

Wow echt een super mooi pigment! ;)

Ik heb nu dus het zelfde probleem, ik heb How You See Alice gehaald, en thuis was ie ook gebroken :(

xXx

Wauw, zijn beide hele mooie kleuren, goed gepigmenteerd ook.

Liefs

wauw echt super mooie kleuren!! <333

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More