03-02-12

Catrice, 550 Marilyn & Me

Hee lieve bloggers, 
Vandaag heb ik een ontzettend mooi lakje voor jullie gereviewd!
Een super mooi lakje van Catrice, 550 Marilyn & Me 
Wil je meer zien over dit lakje? Klik dan snel verder!

Over het lakje
Het is een hele mooie rood lakje, met super leuke glitters er in!
Echt heel erg chic, en catrice lakjes blijven altijd erg mooi en altijd weer erg leuk om te kopen! 
Ik ben ook heel erg blij met de kleur!

Verder weten jullie wel alles eigenlijk over de catrice lakjes dus ik heb nog een paar mooie foto's gemaakt om jullie een mooie indruk te geven!

Zelf ben ik niet helemaal tevreden over de foto's..
Maar dat kwam door het slechte licht..

Toch ben ik heel erg benieuwd naar jullie mening over dit lakje!

Liefs Berrie

21 reacties:

wat een prachtig kleurtje!
ik vind hem echt heel leuk!

Mooi lakje (: Ik heb nog zitten twijfelen om hem te kopen! Maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Hij is wel mooi :D
xliefss

Mooi lakje!! :D

Liefs, Mariette

Dat kleurtje is echt leuk, ik heb 'm zelf volgensmij ook (;

Ik heb deze ook en vind het een erg mooi kleurtje!

Lijkt me echt supermooi!
Snel aanschaffen dan maar

Liefs Jet

leuke review! en supermooi kleurtje van de nagellak!

Leuk, kan je michien een volgende keer babysitting tips geven of zo?
X,
Verane

ik heb deze ook maar vind 'm jammer genoeg niet zo erg super door de minder goede dekking :( m'n tips blijf je er doorheen zien >.<

Mooi hoor, maar ik heb al zoveel nagellak!

ah wat een leuk kleurtje!
liefs x

Ziet er goed uit! :) Nice blog! Ik ga je volgen. :)

x

Oehh, die wil ik ook!
Dankje voor je reactie!!!
Liefs,

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More