10-02-12

Catrice, 420 Dirty Berry

Hee lieve bloggers,
Vandaag heb ik weer een review over een product van catrice.
Dit lakje ligt nieuw in de schappen bij de kruidvat en ik vind het echt een prachtig kleurtje.
Daarom wilde ik het ook meteen met jullie gaan delen.
Wil je meer lezen hierover? Lees dan snel verder..

Toen ik de naam van dit lakje las moest ik hem natuurlijk gewoon meteen hebben, Dirty Berry, hoe leuk is dat!
Toen ik thuis meteen mijn nagels er mee ging lakken vond ik hem meteen super mooi en het is ook meteen een van mijn favorieten lakjes geworden.



Zelf ben ik dus erg te spreken over dit lakje, en ik raad hem zeker aan om hem te gaan kopen! 
Zelf ben ik altijd heel blij met catrice lakjes ik kan er maar niet genoeg van hebben eigenlijk.
Nu de nieuwe collectie met allemaal felle kleurtjes in de schappen ligt ga ik er binnenkort zeker nog een paar halen! 
Dus als jullie tips hebben, laat het me maar weten! 

Lakjes van catrice werken ook altijd gewoon heel fijn, ze drogen snel op en lakken makkelijk je nagel mooi, zonder dat aan alle kanten nog nagellak te vinden is!

Ik blijf het echt nog steeds een super leuk lakje vinden met die mooie glitters er in, en het is ook super fijn dat die echt heel erg lang blijft zitten! Zelfs zonder topcoat!
De lakjes van catrice zijn gelukkig ook nooit zo duur altijd 2.50
Dan is het tenminste leuk om af en toe eens jezelf een leuk cadeautje te doen!

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden, dus laat een leuke reactie achter ! 

Liefs Berrie

29 reacties:

Ik ga hem gelijk kopen straks, prachtige kleur.

Wauw, echt een mooie kleur!

Gave kleur zeg!

Liefs, Mariette

Deze heb ik ook, die is echt prachtig!

Die heb ik ook! Vind 'm echt mooi <3

en ik heb hem nu net gekocht ....

Joah is so gorgeous heb m ook!

xXx

Haha Dirty Berry! Een lak met je eigen naam er op ;)
Ziet er mooi uit!

Liefs,

Maria
www.beautybandit.nl

Wat een prachtig kleurtje, ziet er erg mooi uit ;)

Liefs Manon
Believe-in-your-own-dreams.blogspot.com

Wat een mooie nagellak. Ik vind de kleur erg mooi!
Liefs

Echt een prachtige kleur, hier ga ik naar zoeken in onze kruidvat!

Oh, wauw! Gorgeous nagellak van Catrice. :) Blauwe en paarse nagellakjes zijn mijn favoriet.

wow supermooi kleurtje :) x

Het is niet echt mijn kleur, maar ik denk dat hij bij anderen heel leuk zal staan!

Liefs

Wat een leuke kleur! Ik heb je trouwens getagd :) Liefs

Hoi Berrie,

Misschien moet je heel even op mijn blog kijken en dan het eerste artikel!

Liefs Laura

wauw super mooi kleurtje !

Wat een supermooi kleurtje!

Wow this nailpolish is really awesome, it has such a beautiful colour and i think it is perfectly with the glitter effect!! I love it!

Hope you visit me on my Blog
fashionobsession-mieni.blogspot.com

Ik heb dit lakje ook en vindt hem zo mooi!! Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster blog award, check mijn blog even. Liefs, Nikki

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More