03-01-12

Ultimate Shine van Catrice

Hee lieve bloggers,
Vandaag heb ik een mooie review voorbereid.
Over een nieuwe lippenstift van catrice.
Ik wil jullie er heel graag meer over vertellen en dat ga ik nu ook doen,
Dus willen jullie meer weten over deze lippenstift?
Klik dan snel verder !

Informatie over de lippenstift
Vandaag was ik met mijn moeder nog even de stad in geweest natuurlijk kon ik het niet laten om wat te kopen bij de kruidvat.
Toen heb ik dus onderanderen deze mooie lippenstift van catrice gekocht... 
Ik had er namelijk nog geen een dus het was wel eens hoog tijd !
Deze lippenstift heet : Ultimate Shine 
Nummer: 110
Wat ik zelf ook super fijn vind aan deze lippenstift is dat die ontzettend lang blijft zitten en totaal niet plakt !
Verder heeft de lippenstift nog een hele mooie en handige ronding van zichzelf zodat je hem makkelijk kan aanbrengen !


Uiterlijk
Ik vind de lippenstift er erg mooi uitzien.
Misschien een beetje saai maar ik vind het wel chic! 
Je kan hem ook makkelijk vinden tussen de rest van je spulletjes.
Dus wel simpel maar toch wel erg leuk !

De lippenstift zelf
De kleur van de lippenstift heet zoals ik al zij Ultimate Shine, en dat is zeker waar want je lippen gaan er ontzettend mooi van "glitteren" er zitten echt mooie maar subtiele glitters in echt heel erg mooi! 
De kleur van de lippenstift is een erg mooie tint roze ik ben er echt helemaal weg van ! 
Op mijn hand zag de lippenstift er zo uit : 
En natuurlijk heb ik ook foto's gemaakt als ik de lippenstift op heb.
De eerste is met flits de 2e zonder. 



Mijn eigen mening
Deze lippenstift heeft me echt heel erg verbaasd, ik dacht wel dat die mooi zou zijn maar zo mooi en zo fijn dat had ik echt niet gedacht !
Hij brengt zo fijn aan, en blijft zo ontzettend lang zitten! 
Ik vind deze kleur ook echt helemaal top !
Ben echt heel erg tevreden! 
Ik had hem namelijk vanmiddag gekocht en toen ook meteen opgedaan en hij zit er nu nog steeds op dus ik ben echt helemaal blij, echt een hele mooie kleur die met heel veel te combineren is ! 
Alweer een aanrader ! 

Het is echt een vreselijke foto maar het gaat even om mijn lippen !

Liefs, Berrie

34 reacties:

leuke review! (:
Was zelf nog op zoek naar een nieuwe en goede lippenstift,
dus misschien neem ik deze wel ^^

x Elena
www.donna-donna-fashion.blogspot.com

Hij staat je echt super! Mooie verpakking ook <3

Prachtige kleur! Ik wist nooit zo goed of ik de shine "lijn" can catrice moest proberen. Maar ik denk nu dat ik er wel een moet probere ;)

Liefs,

Maria

Wat fijn dat hij zo lang blijft zitten.
En dat hij niet plakt, want daar heb ik zelf een behoorlijke hekel aan :p

Liefs,
Mia

Wat een hele mooie kleur! :D

xx

Klinkt heel fijn, maar zo'n kleur staat mij meestal niet! xxx

Leuke review alleen houd ik niet zo van roze kleurige lippenstifts...

Liefs, Mariette

Leuke review :)
Echt een super mooie kleur lippenstift <3

Liefs,

Wat een moooooie glans!

Het is gewoon een leuke foto hoor ;) En wat een mooie lipstick!

deze zou mij helemaal niet staan, maar jou staat ie erg goed

Mijn palette van 3 kleuren kostte 20,- ;)

Mooie kleur!

Gelukkig nieuw jaar!
xxxx

Nice post!!!:)<3
lovely greetings:)
would be really happy about a visit::)
http://design-is-wonderful.blogspot.com/

Heel erg mooi kleurtje! Staat je ook super mooi

Liefs, ♥
http://www.todaysbeauty.nl

Dat ziet er een mooie lippenstift uit!

Jup Jup, Catrice lipsticks = love!

xXx

Die staat je inderdaad erg mooi! Hoeveel heeft die gekost?

ziet er super uit!
ik volg je via gfc, volg je me ook? x

Enorm mooi kleurtje! Lekker gepigmenteerd ook.
Leuke blog trouwens, je vroeg of ik je wilde volgen? Bij deze dus ;)

Ik heb ook een paar catrice lipsticks.. Heel erg mooi vind ik ze, en de verpakking ziet er ook chique uit! Leuk voor een budget merk dat zo goed bevalt!
EN deze kleur staat jou prachtig!

Ik volg je terug hoor, maar jij volgt mij niet, haha.
Leuke blog!

xxxx http://fellinlovewithapicture.blogspot.com/

Wat een gaaf kleurtje! Straks maar is Kruidvat binnen wandelen!

Mooi kleurtje! Ik heb tot nu toe maar 1 lippenstift, van Essence, dus misschien moet ik een keer naar deze gaan kijken.

Wauw, dat is echt een supermooie kleur!

Zo te zien is het een fijne kleur!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More