17-01-12

A tag of .... 11 questions!

Hee lieve bloggers !!
Eindelijk ben ik weer een keer getagged! En ik moet toegeven het is echt een super leuke tag !
Daarom hoop ik echt dat jullie het leuk gaan vinden want ik ga me best doen, heel veel plezier met lezen en laat een leuke reactie achter aan het eind!


Deze tag heb ik gekregen van de lieve Joany ze heeft ook super leuke nieuwe vragen verzonnen!
Maar... er zitten best wel veel pittige regels aan deze tag dus die zal ik jullie nu even vertellen...

  1. Plaats de regels van de tag op je site.
  2. Iedereen die wordt getagged moet 11 dingen over zichzelf vertellen
  3. Antwoord de 11 vragen die degene die je heeft getagged heeft gemaakt en bedenk 11 nieuwe vragen voor degene die jij gaat taggen
  4. Je MOET de tag doorgeven aan 11 anderen
  5. Ga naar hun pagina en laat ze weten dat ze zijn getagged
  6. Je mag niet iemand taggen die deze tag al heeft gekregen
  7. Geen trucjes bij het taggen! Je MOET echt 11 mensen taggen en dus geen klets zoals ‘Ik tag iedereen die dit leest’ of ‘Ik tag iedereen die deze tag over wil nemen.

Best pittige regels vinden jullie ook niet? Naja ik ga nu maar gewoon beginnen met 11 dingen over mezelf!

  1. Mijn kamer waar ik dus blog, en moet leren voor school moet eigelijk altijd een soort van opgeruimd zijn.. Want anders kan ik me niet goed concentreren en dan gaat alles mis !
  2. Als ik me verveel dan ga ik al mijn favorieten blogs af om te checken of ze nog nieuwe leuke post hebben geplaatst.
  3. Ik ben een erg vrolijke meid die ontzettend veel van lachen houdt.
  4. Mijn favorieten bezigheid met vriendinnen is natuurlijk shoppen!
  5. Ik heb mijn blog sinds 31-07-2011, eigelijk is dat nog helemaal niet zo lang.. Maar toch is mijn blog al best wel erg gegroeid en ik blijf het leuk vinden om te doen! Altijd geweldig die trouwen volgers die je blog blijven lezen dat geeft je echt een kik!
  6. Tuurlijk heb ik ook een hekel aan bepaalde dingen, ik kan er bijvoorbeeld echt niet tegen als ik met een vriendin sta te praten en dat dan naast ons een ruzie bezig is die om niks gaat! Ik krijg dan gewoon echt de neiging om er wat van te gaan zeggen..
  7. Thuis hebben wij sinds een paar maandjes nu een ontzettend lief baby katje en zijn naam is Fred.
  8. Samen met vriendinnen hou ik ervan om lekker een film te kijken met lekker eten of gezellig om me bed te gaan liggen en praten met modetijdschriften en weet ik veel wat allemaal niet, als het maar gezellig is !
  9. Als ik 's ochtends ga douche dan kom ik er ook echt niet onder vandaan.. Daarom heb ik maar voor mezelf besloten dat ik 's avonds douche..
  10. Foto's maken met mijn vriendinnen vind ik ook altijd super leuk we proberen dan ook altijd allemaal nieuwe dingen uit en soms heeft dat echt leuke resultaten!
  11. En als laatste, ik ben een heel sportief persoon. Ik train 3x in de week aan Ritmische Gymnastiek en binnenkort ga ik weer lekker snowboarden in Frankrijk ! Geweldig toch !! 


Tumblr_lxuviutpcm1qfvwaoo1_500_large

Dan nu de vragen van Joany! 

1.Hoe zou ik mijn stijl omschrijven? 
Ik heb niet echt een eigenstijl.. Ik hou gewoon van leuke kleren en leuk combineren.. Toch gaat mijn smaak altijd uit naar de wat duurdere merk kleding ik weet ook niet waarom dat zo is want eigelijk hoeft dat helemaal niet .. Beetje een slechte eigenschap kan je wel zeggen..

2. Wat vind ik belangrijk in mijn leven?
Het allerbelangrijkste in mijn leven vind ik dat ik gezond en gelukkig ben niet gelukkig met je bezit maar in je hart dat je gewoon een fijn leven hebt met veel mensen die om je geven dat vind ik het allerbelangrijkste.
Tumblr_lxxbzj9cmu1qhu2ryo1_500_large
3.Wat wil ik later worden?
Wat ik echt wil later zou toch waarschijnlijk iets zijn met make-up of mode ofzo, ik hou echt van schrijven op mijn blog en jullie allemaal nieuwe dingetjes te laten zien daarom wil ik ook graag de opleiding journalistiek gaan doen zodat ik later misschien wel bij de Elle of de Vogeu kan gaan werken! 

4.Op welke celeb vind ik mezelf lijken..
Dit vind ik echt een hele moeilijke vraag.. Want echt op iemand lijken vind ik mezelf niet..
Maar vroeger toen ik altijd High School Musical keek en dat natuurlijk ook ging na spelen wilde ik altijd Gabriella zijn (Vannessa Hudgens) omdat ik vond dat ik wel op haar leek. Maarja kleine kinderen hebben vaker ongelijk dan gelijk! 
397084_315416438493237_224388840929331_1102942_917371449_n_large

5.Wie ben ik dankbaar?
Eigenlijk ben ik 3 mensen heel erg dankbaar, en dat zijn mijn ouders en mijn beste vriendin lonneke. 
Door hun ben ik echt super gelukkig en ze helpen me altijd en ik altijd bij hun terecht echt geweldig is dat gewoon ik zou niet zonder deze 3 mensen kunnen!

6.Wat vind ik een goede eigenschap van mezelf?
Dat is dan toch dat ik altijd zo erg vrolijk ben, als je mij chagerijnig ziet dan is er toch wel echt iets ergs aan de hand namelijk!

7.Hoe denk je dat je leven eruit ziet over 10 jaar?
Ik denk dat ik sowieso studeer en wat ik dan studeer weet ik niet .. Maar dat ik op een leuke school zit met veel leuke kinderen en misschien zelfs nog wel mijn lieve vriendje heb.. Dat is wel echt een droom van me.
391035_2513660714612_1045999002_2933105_2016669356_n_large

8.Aan welk aspect van je uiterlijk besteed je het meeste aandacht aan?
Ik denk dat dat toch wel mijn gezicht is , mijn oogmake-up, foudation enz. Daar ga ik namelijk echt niet zonder de deur uit.. En soms trek ik wel gewoon eens wat simpels aan gewoon een lekker vest met een spijkerbroek en een sjaal en klaar dat is altijd goed namelijk! 

9.Vind je jezelf normaal? Waarom wel/niet ?
Hahahah, deze vraag vind ik echt leuk. Want ik ben namelijk echt niet normaal.. Ga maar aan mijn vriendinnen vragen ze zullen dan allemaal zeggen dat ik zo gek als een deur ben. Soms kan je me echt niet meer volgen zeker als ik in een hyperbui ben want dan snap ik mezelf ook niet meer zo goed..
Tumblr_lxxbwlryar1qfik8to1_500_large

10.Wat is de laatste grap die je hebt uitgehaald?
Dat is alweer best lang geleden, ik had toen de 1e date met mijn vriendje en hij gaf me een hap van zijn ijsje.. Ik had hem toen al doorgeslikt maar vroeg toen wat was het voor ijs? Hij vertelde toen dat het chocolade ijs was en toen zei ik dat ik allergisch was voor chocola.. Nou je had dat hoofd echt moeten zien, zo schattig ! Want ik ben natuurlijk helemaal niet allergisch voor chocola!

11.Wat doe je als het slecht weer is buiten?
Als ik lekker geen huiswerk heb dan ga ik lekker bloggen dan ga ik op bed zitten met mijn laptop en leuke posts schrijven en al jullie leuke blogs af en dat doe ik met plezier ! 


Dan nu de nieuwe 11 vragen!
  1. Wat is het dierbaarste voorwerp voor jou?
  2. Wat staat boven aan je wishlist?
  3. Wat is je favorieten liedje?
  4. Wie zijn de belangrijkste mensen in je leven?
  5. Wat is jou stijl?
  6. Wat is je favorieten post om te schrijven?
  7. Wat wil je later worden?
  8. Wat is je favorieten hobby?
  9. Wat doe je als je je verveelt?
  10. Als je honger hebt, wat pak je dan het liefst?
  11. Ben je juist sportief of creatief? En waarom..
De mensen die ik tag zijn: 
Meer mensen wist ik even niet te taggen.. sorry meiden!
Nou heel veel plezier met het lezen van deze tag !
En ben benieuwd naar jullie reactie's!
Liefs, Berrie

16 reacties:

Hele leuke tag! Leuk om te lezen!

echt een geniaal leuke tag schat!
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik las over dat ik heel dierbaar voor je was <3
Ik hou van je, heel veel!
xxxxx

Super leuke tag, en bedankt voor het taggen :) ik zal kijken of ik en kan doen
z

super leuk en wat heb je een leuke kamer!

Deze tag is wel héél populair nu :x wel een originele! X

Bedankt voor het taggen! ik zal even kijken of ik hem overneem

Hhahaa! Geinig joh!

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Leuke tag!
Dat drukke heb ik zelf ook, maar ik ben wel altijd vrolijk!

hele leuke tag!
leuk geschreven ook!

Erg leuke tag, en je hebt leuk geantwoord!

Wat leuk om je antwoorden te lezen. Haha, om die grap die je met je vriendje uit hebt gehaald rolde ik bijna van mijn stoel van het lachen :P

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More