28-01-12

Orange Koh nail polish

Vandaag was ik samen met mijn moeder de stad in gegaan en ik mocht toen een mooi koh lakje van haar uitkiezen, en dat heb ik natuurlijk meteen gedaan!
Het is de oranje uiteindelijk geworden omdat oranje dit voorjaar helemaal de kleur is !
Dus willen jullie meer zien van dit lakje?
Lees dan snel verder !

Waar gekocht..
Dit lakje komt bij de douglas vandaan een van mijn favorieten winkels!
Koh is een super fijn merk om je nagels mee te lakken je nagellak blijft veel langer mooi zitten zonder scheurtjes en dingetjes.
Het lakje kost 14.95 best een redelijk prijsje voor een nagellak.. daarom heb ik er ook nog maar 2 anders had ik er echt al veel meer gekocht!
Waarom deze kleur...
Ik heb voor deze kleur gekozen omdat ik nog geen oranje nagellak had en ik dit al heel erg lang wilde hebben toen mijn moeder vertelde dat ik er eentje uit mocht kiezen wist ik natuurlijk meteen welke !

Hoe was mijn eerste indruk toen ik mijn nagels ging lakken..
Mijn eerste indruk was echt waaauw !!
Ik dacht echt heftig kleurtje, maar zo wat voor mij, ik hou echt van knallende en frisse kleurtjes!
Ben daar echt helemaal weg van behalve als mijn nagels te kort zijn dan hou ik het liever op een wat subtieler kleurtje zodat ze niet zo opvallen maar als je nagels mooi en lang zijn kan je het zeker hebben! 

Ben ik enthousiast?
Ik ben echt super enthousiast over dit lakje !
De kleur is super , de lak is super het kwastje is super !
Alles is gewoon super !
Het is echt een aanrader voor iedereen ook al denk je misschien ja 14.95 is nog al wat voor een lakje, ik zou het gewoon een keer doen want je hebt er echt heel erg lang plezier van! 

Ik ben heel erg benieuwd naar wat jullie van koh vinden, en natuurlijk wat jullie van dit heftige kleurtje vinden!
Dus laat een leuke reactie achter !

Liefs Berrie

Wat je misschien ook wilt lezen:

25 reacties:

Leuk artikel!
x Leila in Wonderland

Staat je heel leuk dit kleurtje!

Wauw gaaf dat je er weer 1 hebt gekregen schat<3 x

Wauw wat een felle kleur zeg!

Liefs, Mariette

Prachtige kleur! Ik ben gek op felle lakjes, of in ieder geval van die bright ones. ;D

mooi kleurtje ! zeker geschikt voor de zomer !

echt een leuke kleur!
http://www.fafafoomfarah.blogspot.com/ xo

wat een mooie kleur! en holie damn shit. wat ben ik jaloers op jouw nagels, haha. ik heb ook een lakje van koh, een blauwe; ook omdat ik nog geen blauw lakje had, hihi.
- zo, heel verhaal --'
loves, saar.

Wat een mooi kleurtje zeg!

Ziet er een erg fijn nagellakmerk tui!

p.s: doe zeker mee aan mijn mini giveaway!

Liefs' xx

Echt een prachtig lakje!

Ik hou niet van oranje maar deze staat je prachtig :)

Oranje is een prachtige kleur, seriously!
Alleen is nagellak niet echt iets voor mij.

Leuk kleurtje ook erg leuk als nederland weer gaat spelen:P

Ow cool ^^! Wat voor opleiding doet ze ^^?!

Leuke nagellak =]! Ik wil ook al zo lang KOH nagellak <3!! Ik wist niet dat het gewoon bij Douglas te koop was! Ziet er heel leuk uit ^^!

xx Katy ^^!

Supermooie kleur is dat! Ik hou van oranje.
Liefs.

Prachtig! Ik besteed liever geld aan OPI en Chanel nagellakjes :) xxx

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More