08-01-12

NYX Cosmetics - Rouge Cream Blush

Hee lieve bloggers,
Vandaag heb ik mijn eerste cream blush besteld bij de boozyshop !
Ik ga jullie daar natuurlijk even wat meer over vertellen, want tot nu toe ben ik er echt heel erg enthousiast over ! Dus wil je meer weten over deze blush, lees dan snel verder !

Zoals ik jullie net al vertelde heb ik deze rouge dus besteld bij de boozyshop
Op die site kan je verder nog heel veel leuke dingetjes kopen! 
De verzend kosten zijn ook helemaal niet veel dus daar hoef je het niet voor te laten! 
Over 2 a 3 dagen zal ik het pakketje binnen krijgen en dan zal ik er natuurlijk nog een uitgebreide review over schrijven.
Maar nu heb ik alvast wat leuke weetjes over deze creme blush! 

Informatie
Deze cream blush heb je in allemaal verschillende tinten, dus voor iedereen is er wel een mooie tint die bij je past !
Zelf vind ik rouge altijd heel erg vrouwelijk staan, en het kan je look net helemaal compleet maken.
Ik had nog geen goede rouge, en ik wilde deze graag uitproberen. 
Eerst wilde ik het liefst die van MAC Cosmetics maar die vind ik best wel prijzig. 
Dus die komt nog wel een keer maar nu even niet.
Daarom wilde ik deze heel graag uit proberen, en heb ik hem dus maar besteld.
Ik ben nu dus erg benieuwd hoe die bij mij gaat staan! 



De verder informatie hou ik nog even voor me zelf, want dat wil ik graag bij mijn review aan jullie vertellen.
Dus als ik deze mooie rouge binnen hebt komt er natuurlijk een leuke review voor jullie aan.
Maar nu ben ik heel erg benieuwd naar wat jullie vinden van deze NYX creme blush, hebben jullie er zelf al ervaring mee?
Of zijn jullie van plan om er eentje te gaan bestellen! 
Ik ben benieuwd naar jullie reacties !

Liefs, Berrie

23 reacties:

Ben heel benieuwd schat!
x

Ik heb zelf de blush in de kleur Natural, ben er erg tevreden mee :)

Ik gebruik geen blush, maar ik ben benieuwd naar je review!

Ik ben benieuwd!

Liefs, Mariette

Wauw, wat een mooie blush. Hij lijkt erg donker ben erg benieuwd hoe hij je staat :)

ben heel erg benieuwd! x

ik ben heel benieuwd! ik wil ook al heel lang iets bestellen van NYX bij de boozyshop! toch maar eens doen binnenkort!
xx

niet mijn kleurtje, maar ben wel benieuwd

Ze zien er mooi uit ! :D x

Veel kleurkeuze!

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Ik heb nog geen blush, hopelijk vind je hem goed! Dan denk ik dat ik hem ook ga bestellen :) liefs

Ziet er goed uit x

PS GIVEAWAY OP MN BLOG

Ben erg benieuwd naar je review!

Oh ja: Je volgde me, maar ik heb mijn blog opgeschoond en nu ben ik op de vernieuwde blog al mijn volgers kwijt... Zou het erg leuk vinden als je opnieuw de volg knop indrukt! :)

Hoe maak ik een leuke blog? xxx

Ik ben ook wel benieuwd nu naar dat product!

great review & I have never tried cream blush =)

Also, thank you so much for your lovely comment

@MyLyfeMyStory

My Lyfe ; My Story

Ik gebruik meestal alleen roze blush voor een sweet girly look, want ik heb appelrode wangen van mijn eigen!!! Ik ben wel verslaafd aan bronzing powder! ;)

Een reactie posten

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More