04-01-12

Mijn favorieten Niveau producten

Hee leuke bloggers !
Ik weet het .. het is alweer laat maar ik was vandaag de hele dag weg met mijn moeder opzoek naar een nieuw bed voor mij.
Ik heb mijn bed nu alweer zo lang dat die echt aan vervangen toe is dus daarom heb ik nu pas een post voor jullie.
Zoals jullie in de titel al kunnen lezen gaat het over mijn favorieten Niveau producten, zijn jullie benieuwd? Lees dan heel snel verder!

Ik hoop dat jullie deze post leuk gaan vinden want ik ga jullie veel informatie vertellen over deze producten dus ik hoop dat jullie er wat aan hebben en aan het einde een leuke reactie achter laten !

Ik ga beginnen met de dagcreme van niveau.
Als is het een super fijn product ik ben er echt heel erg blij mee maar ik gebruik hem niet zo vaak alleen als ik last heb van droge plekjes of mijn huid gewoon strak vind staan. 
Deze dagcreme is voor de droge of gevoelige huid dus daarom gebruik ik hem alleen dan.
Ik wil namelijk nog geen echte dagcreme gebruiken omdat je dan door moet blijven smeren want je huid kan dan niet meer zonder. 
Daarom doe ik het nu op deze manier.

Informatie over de Dagcreme van Niveau
De dagcreme werkt 24 uur lang en zorgt voor een zachte en gladden huid. 
Deze dagcreme is dan voor de droge of gevoelige huid maar kan je ook kopen in een variant voor de normale huid die ga ik hier na kopen.
Je huid wordt intensief verzorgd, gehydrateerd en beschermd, waardoor je huid er prachtig en stralend uitziet. 
Je kan het het beste elke ochtend aanbrengen op een gereinigde huid, op je gezicht en hals. 

Mijn mening
Ik ben heel erg tevreden met deze dagcreme, ik ben echt verslaafd aan dit niveau product en ik blijf het ook zeker gebruiken en is dus ook voor iedereen aan te raden.
De dagcreme kost €7.50


Dan nu heb ik iets over de Peel soft scrub ook van niveau natuurlijk. 
Deze scrub gebruik ik zelf echt al heel erg lang, en ik ben nog steeds heel erg blij met deze scrub.

Informatie
Deze scrub zorgt ervoor dat je huid wordt gereinigd waardoor je er een hele mooie zuivere & matte huid van krijgt, en dat wil iedereen wel natuurlijk! 
Het zijn hele fijne scrubdeeltjes die de dode huidcellen verwijderen voor een gladde huid. 
En dan is deze scrub ook nog verrijkt met perzik extract en dat zorgt ervoor dat je huid word gereinigd maar zonder dat je huid word uitgedroogd. 
Je moet de scrub aanbrengen op een vochtige huid en dan zachtjes inmasseren in ronddraaiende bewegingen maar vermijd de dunne huid rond de ogen!

Mijn mening
Zoals ik net al zei gebruik ik deze scrub al heel erg lang en ben ik hier dus ook heel erg blij mee, het werkt echt mensen! 
De scrub zorgt echt voor minder oneffenheden en verzorgt je huid erg goed !
Ik raad hem iedereen aan !
Deze kost € 7.95


Dan heb ik nu een Reinigingsmelk op het programma staan. 
Sinds dat ik make-up gebruik heb ik deze reinigingsmelk al !
Ben er dus heel tevreden over !
Informatie
Deze reinigingsmelk zorgt ervoor dat je huid word gereiningt en hydrateerd de huid. 
De huid word dus meteen gehydrateerd maar de make-up word ook verwijderd en helpt onzuiverheden te voorkomen. 
Deze milde vorm is ook geschikt voor de gevoelige huid rond de ogen! 

Mijn mening
Heel erg blij met deze reinigingsmelk hij maakt je huid namelijk helemaal niet vet dus zorgt er niet voor dat je meer puistjes krijgt het zorgt er juist voor dat je minder puistjes hebt, dus alweer een aanrader!
Deze reinigingsmelk kost € 5.90

Dan zijn we nu aangekomen bij de douche producten!
Ik heb 2 favorieten daarvan en ik ga beginnen bij de shampoo. 
Ik gebruik zelf altijd verschillende shampoo's van niveau en de laatste tijd heb ik de Shampoo color protect omdat ik mijn haar een tint donkerder heb geverfd en hierdoor blijft de kleur langer in mijn haar !

Informatie
Deze shampoo zorgt er allereerste voor dat de kleur die je geverfd hebt in je haar er stralender uit blijft zien en de kleur word langer behouden. 
Je haar wordt intensief gevoed en maakt het zacht en soepel.
Je haar krijgt een hele mooie en natuurlijk glans.

Mijn mening
Deze shampoo is zeker aan te raden als je je haar geverfd of gespoeld hebt met een andere kleur. 
De kleur blijft er veel natuurlijker uitzien je hebt een hele mooie glans en de kleur blijft langer zichtbaar. 
De shampoo ruikt ook nog eens heel erg lekker, dus is zeker een aanrader voor mensen met geverfd haar!
De shampoo kost € 3.20

Dan heb ik nu het laatste product voor jullie,
En dat is de conditioner van niveau, ik heb de daimond gloss voor mijn haar.
En ik ben zeer tevreden!

Informatie
Deze conditioner laat je haar echt schitteren je haar krijgt een prachtige glans en verzorgt het haar intensief!
De conditioner zorgt ervoor dat je haar makkelijk door kambaar is zonder je haar zwaar te maken. 
Het laat je haar glanzen en maakt het haar zacht en soepel !
Je moet de conditioner aanbrengen na dat je de shampoo hebt gedaan, masseer het dan zachtjes in laat het even intrekken en spoel het daarna grondig uit !
Mijn mening
Deze conditioner vind ik echt fantastisch!
Het maakt je haar zo makkelijk door kambaar.
Je haar ruikt heerlijk en glans echt super mooi! 
Ik zou hem echt zeker kopen ! 
Hij kost maar € 2.95


Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden, en nogmaals sorry dat die pas zo laat op mijn blog is gekomen.
Toch hoop ik op veel leuke reacties !
En tips zijn altijd welkom.

Liefs, Berrie





20 reacties:

ik houd ook echt super van de producten van nivea :D
xxxx

nivea is inderdaad echt super!
ik volg je ook! x

Die peel soft vind ik ook erg prettig! Mooie producten :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Ik gebruik eigenlijk geen nivea meer, maar ze lijken me wel goed

Die scrub ga ik misschien ook wel halen!
Lijkt me erg fijn :)
En die reinigingsmelk gebruik ik ook, ben er zelf ook heel erg tevreden over.

Liefs,
Mia

Ik gebruik zelf de 3 in 1 wash van clearasil en deze droogt mijn huid echt uit. Misschien probeer ik de peel soft scrub van nivea wel.
x Nele

Wat een fijne producten van Nivea zeg! Ik heb er ook een paar van Nivea, maar ik vind alle producten van Nivea wel erg fijn. Ik ben vooral erg benieuwd naar de scrub!

ik vind nivea over het algemeen fijn. Goed geschreven! xx

Wat een heerlijke producten heeft Nivea toch. Ik ben ook groot fan :)

Heei!
Dankjewel voor je reactie!
Jouw blog vind ik ook superleuk!
Ik ga je morgen volgen want ik zit nu op mijn mobiel, & die is een beetje onhandig ;)
xx

Goede reviews!! ^^

Liefs, Mariette

duidelijke reviews!
misschien dat ik die scrub ga kopen (:

Liefs

Wat leuk om te zien. Fijn ook alle reviews erbij!

Heel leuk artikel! leuk korte reviews er bij! en leuk om te lezen!

Leuk om te zien, en duidelijk reviews :)

goeie reviews, nivea is inderdaad een fijn merk! (:

xxx

Het is toch nivea? haha, maar leuke post!

Nivea is gewoon een awesome merk (:

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More