05-01-12

Mijn favorieten Andrelon producten

Hee lieve bloggers,
Zoals gister zat mijn dag vandaag weer behoorlijk vol.
Maar heb ik wel weer een leuke review voorbereid.
Deze keer gaat het niet over mijn favorieten Niveau producten maar over mijn favorieten Andrelon producten!
Willen jullie meer lezen over mijn favorieten? Lees dan snel verder!

Vandaag heb ik dus een review over 3 producten van adrelon, waar ik zelf echt heel erg blij mee ben daarom zijn het dus mijn favorieten!
Ik heb voor jullie de krulcontrol creme, de droog shampoo en de krullen mousse.
We gaan nu snel beginnen want jullie zijn vast benieuwd!

Ik ga beginnen met de andrelon krulcontrol creme. 
Deze creme heb ik zelf al heel erg lang en die zorgt er voor dat mijn haar niet gaat pluizen en dat vind ik echt fantastisch echt geweldig spul.

Informatie
Deze creme is dus bedoeld voor mensen met krullen en die last hebben van pluizend krullend haar. 
Mijn haar pluist eigelijk helemaal niet zo heel veel maar die hele kleine mini krulletjes doen dat wel een beetje en daar smeer ik het dan in en weg is de pluis ! 
In deze creme zit aloe serum het accentueert je krullen en voorkomt dus dat je haar gedurende de dag gaat pluizen! De creme kan zowel op vochtig haar als op droog haar worden aangebracht ! Je haar word hier niet vet van en houdt je krullen landurig mooi in model! 
Door het handige pompje kan je het makkelijk in je haar verdelen en dan kan je het makkelijk in je haar kneden. Het is voor dagelijks gebruik maar kan ook gewoon een keer tussen door !

Mijn mening
Ik ben heel erg blij met diet product, als je krullen hebt is deze zeker een aanrader ik gebruik hem niet dagelijks maar ik gebruik hem gewoon als het nodig is ! 
En het werkt echt ! 

Nu gaan we weer door naar het volgende product. 
Het volgende product is de Krullen Mousse
Deze mousse gebruik ik echt bijna elke dag en als je krullen hebt moet je dit echt weten want dit is echt geweldig spul!

Informatie
Deze mousse zorgt ervoor dat je krullen extra veerkrachtig worden en zorgt voor versteviging! 
De mous heeft je krullen langdurige veerkracht, gaat pluizen tegen en droogt je haar niet uit ! 
Voordat je de mousse gebruikt moet je eerst even goed schudden. Dan met de bus ondersteboven een bolletje ter grootte van een mandarijn in je had spuiten. Kneed gelijkmatig in je droge haar en breng je krullen in vorm met een haardroger of laat het gewoon natuurlijk opdrogen. En klaar zijn je mooie krullen! 

Mijn mening
Deze mousse gebruik ik nu echt alweer een paar jaar. 
Ik ben nog steeds heel erg tevreden met deze mousse en ik heb ook echt niet de neiging om een keer een andere uit te gaan proberen!
Dus ik blijf gewoon bij deze mousse omdat die echt doet wat die zegt !
Je krullende haar wordt er echt een stuk mooier door ! 
Echt een aanrader voor iedereen met krullend haar !


Dan zijn we nu alweer aangekomen bij het laatste product voor vandaag!
En dit product is de Droogshampoo! 
Dit product is al heel vaak door mensen gereviewd dus ik ga het niet heel uitgebreid vertellen want ik denk dat jullie dan gek worden maar ik heb wat kleine informatie dingetjes en mijn mening natuurlijk!

Informatie
Dit product is bedoeld voor slap of foutloos haar en lift je haar echt op zodat het nog even een dagje vooruit kan op het moment dat je echt geen tijd hebt om te douche! 
Je haar krijgt een verfrissende volume boost ! 
Dit product is echt een uitkomst voor mensen die snel vet haar krijgen op deze manier kan je nog even uitstellen voordat je weer je haar moet gaan wassen. Het zorgt ervoor dat het vet bij de haarwortels word opgenomen waardoor het haar meer volume rijgt en weer licht en luchtig valt! Het is echt de oplossing om zonder water het haar in een handomdraai weer een frisse boost te geven! 
Voordat je het aanbrengt moet je de fles goed schudden. Breng de droogshampoo aan op droog haar en spuit op ca. 20 cm afstand de droogshampoo op de haarwortel. Laat de spray 2 minuten intrekken. Daarna borstel of föhn het haar uit. Breng je haar daarna in model met je handen zodat er weer een voelbaar meer volume in komt ! 
Het resultaat is dan : Haar dat schoon en fris aanvoelt zonder het te wassen & volume tussen twee wasbeurten door! 

Mijn mening
Ik vind het echt een super handige uitvinding! 
Als je namelijk echt geen tijd hebt om je haar te wassen helpt het echt geweldig !
Maar ik heb wel 1 tip, stel het maar 1 dag uit! 
De volgende dag moet je het wel echt wassen anders is het echt heel slecht voor je haar !
Maar het is zeker een aanrader!


Ik hoop dat jullie deze post over mijn favorieten andrelon producten leuk vonden !
En ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening!
Sorry dat de post er pas weer 's avonds op staan was weer een volle dag maar wilde er toch  nog een leuke post op zetten! 
Ben benieuwd naar jullie reacties ! 
Sorry voor de wat mindere kwaliteit foto's, kwam doordat het al donker was in mijn kamer dus daardoor iets minder mooie foto's maar ik hoop dat het niet al te storend is ! 

'Liefs Berrie

19 reacties:

ik heb die perfecte krul 'pomp' en die werkt goedd!

Die krullenmouse is ook fijn ;)
xxx

Leuke review! Ik denk dat ik de droogshampoo toch maar eens even ga proberen! liefs

You have a great blog! Would you like to follow each other?

xoxo

http://lemizy.blogspot.com/

Jaaa de droogshampoo is erg verslavend =D Leuke blog trouwens! x Judith

Ik ben ook groot fan van de droogshampoo. Ik volg je terug trouwens! ;)

Weer een duidelijke review :), ik heb zelf een super chille shampoo van Andrélon.

Liefs, Mariette

Ik heb de droogshampoo nog helemaal niet geprobeerd maar ben wel heel erg nieuwsgierig. :)

Ik heb er een keer shampoo van gehad, maar mijn hoofdhuid ging er kapot van en kreeg allemaal korstjes.

Ik gebruik altijd de normale andrelon shampoo en daar ben heel tevreden mee :)

Handige reviews! :)

Liefs,
Mia

Dankje voor de superlieve comment! Jou blog is ook supermooi! Ik volg je ook via bloglovin (ik snap gfc helemaal niet, dus volg ik eigenlijk nooit iemand via gfc) Ik heb nog nooit droogshampoo geprobeerd, maar ik ga het denk ik wel eens proberen, want je hebt me nieuwsgierig gemaakt!

Mijn zus heeft die droogshampoo ook, ik heb het zelf niet geprobeerd maar zij vindt het wel heel erg fijn. Lijkt me best handig! Leuke producten.

Die droogshampoo lijkt me best raar!:P. Je houdt dat vieze gevoel nog steeds denk ik...

Ik ben echt helemaal geen fan van Andrelon. Ik heb ook krullen en de bovenste 2 producten geprobeerd, maar bij zie ik helemaal geen verschil.

Ik heb bijna al deze producten ook gebruikt.. op zich was ik wel te vrede.. maar nu ik geen krullen meer heb ben ik opzoek naar andere producten..

Ik moet die droogshampoo ook nog een keer kopen, ik heb een andere en die doet het niet zo goed, dus ben benieuwd naar die van andrelon!

Leuk! De reviews zijn echt heel duidelijk!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More