14-01-12

MaxFactor producten.

Hee lieve bloggers,

Eindelijk is er dan weer een blog op wtml!
Het is echt alweer veel te lang geleden!
Dat komt door mijn drukke toetsweek ik heb het dus echt veel te druk met leren eigelijk.
Maarja, ik vond dat ik jullie niet nog langer kan laten wachten want ik heb allemaal super leuke dingetjes voor jullie!
Zoals vandaag, want ik heb alweer een paar dagen geleden een paketje toegestuurd gekregen van maxfactor ! En ik wil jullie graag laten zien wat er in zat!

Vandaag ga ik deze producten nog niet voor julie reviewen, maar ik ga jullie wel wat details foto's laten zien en ik ga jullie wat dingetjes vragen dus ik ga maar snel beginnen!

Als eerste heb ik voor jullie de mooie foundation van maxfactor!

Dan nu de super mooie lipgloss! 

Dan de super fijne mascara !

De super schattige cream blush!

De mooiste liquid effect pencil !

Super mooi rood lakje van maxfactor!

En dan nog een super mooie lakje, een gouden van maxfactor!

De vraag is nu eigenlijk aan jullie, welk product willen jullie dat ik als eerst ga reviewen?
Ik ben heel erg benieuwd waar jullie intresse in hebben! 
Zelf heb ik de producten bijna allemaal al uitgeprobeerd natuurlijk en ik ben echt heel erg enthousiast over deze producten!
Ik vind het ook echt super leuk dat ik dit van MaxFactor mag doen! 
Dus laat een leuke reactie achter met welk product je als eerst wilt zien en dan review ik die zo snel mogelijk voor jullie! 

Liefs, Berrie

17 reacties:

Ik ben erg benieuwd naar de gouden nagellak!

Super leuk!!
Ik ben erg benieiwd naar de foundation!
X

Ik wil wel een review zien van de foundation!

mooie spullen, ben benieuwd

Mooie spullen ik ben erg benieuwd naar een review van de foundation en blush..

Ik ben denk heel erg benieuwd naar de foundation en blush! (:

Liefs.

Die lakjes zijn mooi zeg!! Ben benieuwd naar alle reviews...

Liefs, Mariette

Ben benieuwt naar de review over de nagellak. :D

Leuk! Ik ben benieuwd naar de foundation!

Die cream blush ben ik wel erg benieuwd naar! Ziet er allemaal goed uit!

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Hele mooie producten. Ziet er allemaal goed uit!
Liefs

Echt heel leuk
http://fafafoomfarah.blogspot.com/ xo

De foundation en de blush ^^

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More