27-01-12

Kapseltrends zomer 2012

Hee bloggers,
Sorry dat ik gister niks heb geblogt en dat het nu alweer zo laat is , maar beter telaat dan nooit dacht ik maar!
Vandaag ga ik jullie wat vertellen over alle nieuwe haar trends van 2012 voor de zomer!
Zelf heb ik namelijk echt al super veel zin in de zomer en vind ik het dan zeker belangrijk dat je haar dan mooi verzorgd en goed zit!
Daarom ga ik jullie alvast de nieuwe trends laten zien in deze post!




De eerste haartred die ik met jullie wil bespreken is de trend Los & Sexy
Dit is echt weer zo'n glamourlook!
Geef je innerlijke Doutzen vrij spel en gooi je haren los deze zomer! Dan ben je niet alleen sexy, maar zit je bovendien bovenop de haartrend.
Giles Deacon s/s 2012
Wapperende manen: het is een haarcliché. Maar niet voor niets, er zijn weinig manieren om je haar te stijlen die net zo onbezorgd, nonchalant en sexy zijn. Geen wonder dus dat grote modehuizen als Givenchy, Chloé en Versace voor deze look kozen. Wil je het net zo doen als de designers? Kies dan voor een (bijna) middenscheiding. 

Dan hebben we nu nog een andere look voor mensen met kort haar, dit noemen we de Camb-Over
Gezien bij o.a. Chanel, Dior en Prada: de comb-over, een zeer lage zijscheiding waarbij je je haar van de ene naar de andere kant gooit.
Chanel s/s 2012

Dan is er nog een zomersetrend voor dit jaar en dit is de wetlook
Van een paar drupjes wax tot compleet doordrenkte coupes; de wetlook is terug! Kijk de truc af bij de s/s 2012-catwalkshows van Alexander Wang, Helmut Lang, Chanel en vele anderen.
Helmut Lang s/s 2012

Dan nog het favorieten kapsel op de Goldenglobes 2012
Omdat we er geen genoeg van kunnen krijgen: de mooiste en meest kunstige kapsels van de Golden Globe Awards 2012!  
Kate Winslet @ Golden Globes 2012

Mijn eigen mening... Zelf vind ik de eerste en de laatste kapsels het mooist , ik hou niet zo van dat aparte haar zeg maar zeker niet de wetlook maar het korte haar vind ik zelf ook super mooi maar ik heb geen kort haar dus dat geld niet echt voor mij, maar het zou mensen echt super mooi kunnen staan! 

Dit was dus even de snelle post van vandaag, ik hoop dat jullie het toch een beetje leuk vonden om te lezen en ik ben echt heel erg benieuwd naar wat jullie van deze looks vinden en voor welke look zou jij persoonlijk kiezen?
Liefs Berrie

24 reacties:

Er staan hele mooi kapsels trends tussen. :)

Leuke post =D! Altijd interessant om te weten wat voor kapsels er in komen. Jammer dat er geen haarkleuren bijstonden. Ik was best wel benieuwd naar de haarkleurmode van 2012 =P.

Maar ik ben het met je eens. De eerste is het leukst =P. Ik doe mijn haar trouwens bijna altijd los =P.

xx Katy ^^!

Ik ben het met je eens, ik vind ook de eerste en laatste het mooist, gewoon lekker simpel en niet zo moeilijk!

Liefs

ik hou ook niet van een wetlook

Super leuk<3<3
ik ben benieuwd wat we werkelijk veel gaan zien.
Los en sexy als Doutzen is echt leuk!

De eerste vind ik het mooiste, de wetlook vind ik maar niets.

Super leuk!
Ik denk toch dat ik voor de eerste ga gaan :)
Liefs x

Leuke trends! Die wetlook vind ik juist wel leuk.

De wetlook vind ik niet zo geweldig maar de rest is leuuuk! :)
xxxx

Ik vind los en sexy altijd wel mooi, maar dat wetlook...nooit begrepen die trend ;p X

De eerste en de laatste zijn ook mijn favoriet.

Liefs, Mariette

Leuke post, die eerste en laatste vind ik ook het leukst!

Leuke post!!! ben toevallig net naar de kapper geweest;)

Leuk om te zien! vind het mooie kapsels, vooral die van angelina jolie!

Leuk om dit te lezen! De wetlook vind ik nog steeds een beetje raar.. op die foto lijkt het net of ze vies/vet haar heeft.

x

hele mooie kapsels, ik ben altijd zo slecht in het stylen van mijn haar

Leuk om te lezen! ik doe nooit zo mee aan trends, maar deze zijn wel heel variabel! leuk om te lezen

Leuke originele post! Ook mooie kapsels! xx

Weinig extreme kapsels eigenlijk. Voor mij blijft vlechten ook nog steeds mode!

De eerste vindt ik leuk!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More