25-01-12

The Falsies Flared Mascara | Maybelline New York

Een paar dagen geleden kreeg ik een mailtje van Maybelline New York dat ze met een nieuwe mascara zijn gekomen!
Dit was voor mij natuurlijk de rede om meteen meer informatie over deze mascara te gaan zoeken en daar nu een leuke post voor jullie over te gaan schrijven!
Willen jullie dus meer lezen over de nieuwe mascara van maybelline new york? Lees dan snel verder!


Wat zegt maybelline zelf over deze nieuwe mascara?
“Uitgestrekt & OVER THE TOP valse wimpers effect met flair!”
Breng je wimpers naar ongekende hoogten met de Falsies Flared mascara.
Dankzij de Pro-keratine formule en het nieuwe spoon flare borsteltje worden de wimpers gelift, gekruld en uitgestrekt voor een over the top valse wimper effect met flair.

Natuurlijk wilde ik meteen weten waarom het dan zo goed zou moeten werken..
Deze nieuwe mascara is weer helemaal met een nieuwe formule gemaakt, eens kijken wat ze hier over vertellen.

De formule

3 fixerende ingrediënten

1. Gel-matrix: zorgt voor opbouwen en aanbrengen van volume 
2. Mix van waxen: zorgt voor een langhoudend en liftend effect
3. Fixerende polymeer: maximaliseert en behoud de krul

3 volume opbouwende en verzorgende ingrediënten 

1. Pro-keratine: vezels die de gaatjes tussen de wimpers opvullen voor het valse wimper effect
2. Panthenol: verzacht de wimpers, zonder klontjes
3. Ceramide: voedt en versterkt de wimpers



Het borsteltje..
Weer komt maybelline new york met een nieuw soort borsteltje ze maken me meteen wel weer super nieuwschierig.. Jullie ook?
Het borsteltje het de Spoon Flaire Brush, en dit schrijven ze erover:

The Falsies Flared heeft een nieuw gepatenteerd borsteltje: de spoon flare brush.
Door het extra grote contactoppervlak met de wimpers zorgt de spoon flare brush voor maximaal volume en krult, lift en strekt het de wimpers uit.

3 handige tips ..
Om het beste resultaat uit deze mascara te halen, zijn er 3 makkelijke stappen:

Gebruik de spoon flare brush in 3 simpele stappen voor het optimale flared effect.
Stap 1 volume: breng volume aan met de korte haartjes
Stap 2 flare: creëer flare met de lange haartjes
Stap 3 fixatie: fixeer de krul met de korte haartjes

Nog 2 extra weetjes over deze mascara..
Deze mascara is niet echt waterproof maar kan wel tegen wat regendruppeltjes of traanogen.
En is alleen in de kleur zwart verkrijgbaar (tot nu toe) !


Misschien wil je dit ook lezen:

21 reacties:

ziet er mooi uit, Ik geloof dat gekleurde mascara's weer in gaan komen. Heb ik vroeger ook nog gehad, was wel leuk toen.

Hmm, misschien moet ik hem nog maar eens uitproberen, gebruik nu de oude mascara van Maybelline New York.

Ziet er goed uit! Ik ben benieuwt. :)

Lijkt me echt heel fijn, ik ben erg benieuwd!

Ziet er goed uit ;)
Liefs,
Mia

Wauw, looks great! :)
Hihi.

x

Ben benieuwd hoe het eruit ziet!
Niet om vervelend te doen, maar het is nieuwsgierig i.p.v nieuwschierig!

Ziet er mooi uit maar ik vind het soort borsteltje dat ze hebben niet zo fijn.

Hmm hij ziet er fijn uit, ben benieuwd! ^^
xxxx

Oh ik ben heel benieuwd, ik ben altijd erg te spreken over de mascara's van Maybelline!

klinkt goed.. misschien dat ik ook eens een kijkje ga nemen naar dit product

lijkt me een goede mascara (:

Dankje voor je reactie trouwens ^^
Kreta is inderdaad echt heel leuk!
Binnenkort zullen er nog meer pagina's verschijnen van de 'Let's go there!' serie.
o.a. Calabrië en Tel-Aviv (:

xx Elena

Lijkt me echt een fijne mascara! :D

Liefs Manon
Believe-in-your-own-dreams.blogspot.com/

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More