07-01-12

Extra WOW Lash, Rimmel London

Hee lieve bloggers,
Vandaag heb ik een leuke review voor jullie over een mascara die ik heb gekregen van mijn vriendje.
Ik ben er zelf echt heel erg blij mee.
Zoals jullie in de titel kunnen lezen is die van Rimmel London, van de Kate Moss collectie!
Dus zijn jullie benieuwd? Lees snel verder !

Ik was nog totaal niet bekend met deze mascara dus hij was echt helemaal nieuw voor mij en ik ben eigelijk wel heel erg enthousiast !
Daarom heb ik voor jullie ook deze review voorbereid, dus ik ga maar snel beginnen! 

De informatie
Deze mascara geeft je zoals de titel al zegt lekker veel volume, je krijgt er mooie lange wimpers van en hij verdeelt de mascara ook mooi over de wimpers.
Om het beste effect te creëren kan je het beste eerst aan allebij de ogen 1 laagje aan brengen.
Als je daar dan mee klaar bent ga je allebei de ogen nog een keer langs dan krijg je het optimalen effect !
Deze mascara is zeker aan te raden bij het gebruiken van smokey eyes ! 

Het uiterlijk
Het uiterlijk vind ik zelf heel erg leuk! 
Je kan hem namelijk altijd makkelijk vinden in je tas , hij is lekker fleurig ! 
En het is zeker duidelijk dat die je ogen WOW maakt ! 
Dus het uiterlijk vind ik echt heel erg leuk !

Het borsteltje
Deze mascara heeft wat ik vind wel een appart borsteltje, eerst vond ik het echt heel erg lastig om er mee om te gaan omdat de haartjes best wel ver uit elkaar staan.
Maar nu ik hem wat vaker gebruik vind ik het juist wel fijn en geeft het je ogen echt een mooi effect, hij creëert namelijk dat het ook lijkt dat je meer haartjes krijgt dus je krijgt er echt een falsch lash effect van !
Wat ik wel een min puntje vind is dat die soms klontjes mee neemt op het borsteltje dus daar moet je wel op letten! 

De mascara op je ogen
Ik heb natuurlijk ook voor jullie foto's gemaakt als ik de mascara op heb. 
Ik hoop echt dat je het goed kan zien, want zoals jullie zien is het alweer donker buiten en moest ik nog deze foto's maken.
Dus ik hoop dat het gelukt is met de foto's...

Extra informatie
Deze mascara is niet waterproof, en zelf niet een beetje, als je namelijk op de fiets zit en je traant een beetje en je gaat dan de traan weg vegen dan lijk je net een panda. 
Dat heb ik meegemaakt uit eigen ervaring toen ik opweg was naar mijn vriendje.. 
Dus ik raad hem aan als je sowieso geen last hebt van traan ogen en als het niet regent want dan had je je net zo goed niet op kunnen maken! 


Zijn jullie al bekend met de kate moss collectie?
Hebben jullie deze mascara zelf al ? Of willen jullie hem graag gaan halen.
Laat een leuke reactie achter, ben namelijk benieuwd wat jullie er van vinden!

Liefs, Berrie


17 reacties:

Mooi hoor! Ziet er ook natuurlijk uit! Mooi gescheiden wimpers :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Ik vind het er wel erg mooi uit zien bij jou:)
Groetjes
Colourful-Frutsel

Je hebt mooie wimpers ! :) Lijkt me een mooie mascara alleen een nadeel van dat die niet waterproof is !

Wat jammer dat hij niet (een beetje) waterproof is, het effect is verder wel erg mooi :)

Ziet er goed uit, je schrijft leuk!

wauw great! jij hebt echt mooie lange wimpers van jezelf!

Deze kende ik nog niet, ziet erg goed uit!

Liefs, Mariette

Mooi hoor mop!
Ja hij is leuk he ze hadden hem ook met alleen paarse glitters.
X

Het ziet er erg goed uit !
xxx

Erg mooi! Het ziet er erg natuurlijk uit!

Wauw, het ziet er heel mooi uit! Ik heb eigenlijk al genoeg mascara, maar misschien moet ik toch maar eens gaan kijken naar deze.

Ik kende deze nog niet, maar hij lijkt me heel fijn!
Dankje voor je reactie <3

Ik kende het nog niet, maar ik denk dat ik het niet een fijne mascara ga vinden. Ik heb nu zelf de mascara van bourjois met een eyeliner effect, maar daar ben ik ook niet echt heel tevreden over. Als die op is, ga ik eens een nieuwe uitproberen.

Het resultaat is mooi, maar dat hij totaal niet waterproof is lijkt me toch wel echt niet handig xx

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More