22-01-12

Er komt een winactie aan!

Hee lieve bloggers !
Vandaag heb ik echt super leuk nieuws voor jullie !
Mijn blog bestaat namelijk bijna een half jaar !
En daarom komt er dus een winactie aan omdat ik jullie wil bedanken voor de zoveel leuke en lieve reacties op mijn berichten!
Wil je meer weten over deze winactie? Lees dan snel verder...


Nou ik hou jullie niet langer in spanning!
Want ik heb natuurlijk een paar dingetjes op een rijtje gezet voor jullie want ik vind dat jullie moeten kiezen tussen een paar dingetjes ik ga daarom ook een poll op mijn blog zetten met alle producten waar jullie uit kunnen kiezen!
Dus ik ga maar snel beginnen!

Het eerste waar jullie uit kunnen kiezen is het  NYX - Bronze Smokey Look Kit


Dan heb ik ook nog een mooi  Sleek Make-Up - PPQ Me, Myself & Eye Pallete


Dan heb ik ook nog mooie kwasten waar jullie uit kunnen kiezen;  Boozy Cosmetics - Nail Art Design Brushes Painting 
Nail Art Design Brushes Painting Pens 8stuks

Een lakje van Butter, kleur zelf uitkiezen
All Hail The Queen

Of een pakketje nagellak van China Glaze
Cheers to You

Ik ben echt heel erg benieuwd naar wat jullie willen, dus laat in de reactie achter wat je graag zou willen winnen en waarom je dat zou leuk vindt!
Ik ben erg benieuwd, en stem daarnaast dan nog even op de poll want dan kan ik makkelijk zien wat het meest gewild is ! 
Alvast bedankt !
Liefs, Berrie

35 reacties:

Ik zou het NYX palette wel graag willen winnen. Daar kan je mooie daylooks mee maken, maar ook een mooie uitgaanslook.
hihi :3
loves!

Moeilijke keus... Maar ik ga toch voor het Sleej palet :).

Liefs, Mariette

Sleek, zeker weten! :)
Happy Blogjes B - Day meid! Dat er nog vele leuke (halve) jaren, veel leuke posts, veel followers en vooral veel fun mag volgen! ;)

Liefs,
Nathalie

OMG wat geweldig! Dat Sleek palette wilde ik heel graag voor sinterklaas, maar toen mn moeder wilde bestellen was hij er niet meer omdat het een LE was! Dus dieee!
XX

Ik zou voor de eerste gaan. Ik ben heel benieuwd naar je winactie :)
liefss!

Ber ♥ ik vind t allemaal leuk, maar de sleek palette is wel erg gaaf ! K kijk wel eens op je blog, maar vind t echt leuk dat je er zo mee bezig bent ! Ook echt leuk om al die dingetjes te lezen, ga ermee door :) xx

Ik ga zeker meedoen ! ik vindt het palletje van sleek het leukst :)

Ik zou ook het NYX-palletje willen winnen, omdat dit lekker neutrale kleurtjes zijn, waar je evengoed een mooie leuk mee kunt maken!

het nyx palette is zeker prachtig :D

heee
ik zou ook voor het NYX palletje gaan , hij is echt leuk en je kan er een super mooie look mee maken met neutrale kleurtjes <3

xx meake
ps ik heb geen account maar ik kijk wel vaak op jou blog !

aah leuk dat je een winactie organiseerd! Ik zou gaan voor het sleek palette, omdat ik daar pas 1 palette van heb. De kleuren en pigmenten van die palettes zijn echt geweldig! Ik vind je blog ook echt heel erg leuk en ik kijk er regelmatig op! ^^

xxx

dat sleek palette is zo moooi! <3
haha dus ik ga voor de 2e, erg lief van je!
xliefss.

Het lakje van butter!!
ik hou van nagellak!!

Ik denk dat het al vaak gezegt is maar ik ga ook voor het sleek palette. :)

Ziet er allemaal super uit, ik ben erg benieuwd ;)

Liefs,
Mia

Het klinkt allemaal fantastisch! Wat een leuk plaatje trouwens van die verpakking!

Loves,
Rowan

www.redreidinghood.com

ps: Join my GIVEAWAY for a chance to win TWO tickets for the 'Miss Taylor' event, part of the AIFW downtown program!

heey ik wil even zeggen dat ik je heb getaged, zou je misschien willen kijken ?? :$
http://justlivewithstyle.blogspot.com/2012/01/tag-11-vragen.html#more

de mooiste vind ik de ''Bronze smokey look kit''
leuk dat je dat doet! mooie blog heb je, ik volg je vanaf nu! ♥

leuk dat je mij nu ook volgt! ja natuurlijk wil ik dat doen! x

Ik zou het leuk vinden om het Sleek palette te kunnen winnen! Die zijn altijd zo fijn!

ik vind het kitje van NYX heel mooi. misschien ga ik die zelf wel bestellen :D. leuk dat je je bezoekers laat kiezen trouwens :).

Ik vind de borsteltjes het leukste! (: x

leuke spulletjes! en dankje voor je reacties!
Liefs,
Fréderique
http://est-fantastique.blogspot.com

Wauw, ziet er allemaal tof uit.
Ik zal eens even stemmen. :)

Ik volg je via GFC, zou je me terug willen volgen? ♥

xx

Ik volg je nu ook via Bloglovin', ik zou het waarderen als jij dat ook bij mij deed. :)

Liefs.

Mij lijkt het sleek palletje wel leuk, heel veel mensen( het is echt zo!) hebben die namelijk nog niet!
liefs,

Leuk!
Het NYX-pallet vind ik heel mooi.
Bruin is al jaren mijn kleur en hier zitten een boel mooie "bruinen" in.
Groetjes Marijke

NYX - Bronze Smokey Look Kit
Die lijkt mij het leukst, kan je het meest mee!
LOVE www.smnth-s.blogspot.com

Leuk!
Ik zou zelf voor het sleek palette gaan

xx
http://www.nail-gloss.blogspot.com

Ik zou voor een lakje van Butter gaan!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More