24-01-12

DIY: Filmpje hoe breng ik mijn basic look aan.

Hee lieve bloggers,
Leuk dat jullie weer kijken op welcome to my life !
Vandaag heb ik een super leuk filmpje voor jullie opgenomen!
Het filmpje gaat over welke make-up ik graag gebruik maar vooral hoe ik mijn basic huid make-up aanbreng!
Dus zijn jullie benieuwd? Lees dan snel verder !



In het filmpje laat ik jullie al mijn favoriete  make-up zien, de linken van alle reviews die ik heb geschreven over deze producten komen onder het filmpje te staan zodat als je denkt van wat is dat voor product? 
Kan je daar nog even nalezen wat ik er precies van vond en waar je het kan kopen en wat de prijs is etc..
Dus ga nu lekker kijken naar het filmpje, en ik hoop dat jullie het leuk vinden ! 



Binnekort komen er nog veel meer reviews bij ik moet natuurlijk ook nog die maxfactor producten gaan rieviewen dus die komen er zeker aan ! 
En als jullie nog voorkeur hebben voor iets wat jullie op het filmpje hebben gezien.. Laat het me dan even weten!
En natuurlijk wil ik graag weten over welke kwasten jullie erg enthousiast zijn en sorry dat niet alles even goed te zien is maar ik hoop toch dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Berrie

Vergeet niet om op mijn poll te stemmen voor mijn winactie !!!

14 reacties:

Het is allemaal best goed te zien hoor! Helemaal goed!

Enter my give-away, you can win a amazing bracelet!

Jij hebt ook echt leuke blog meis! =) Ik volg jou ook nu!

Liefs, xx and thanks for following

donna-ly.blogspot.com

Leuk filmpje, je hebt heel mooi haar :-)

Ziet er mooi uit! Heel leuk om te zien. Liefs

Wat een leuk filmpje zeg!!

Liefs, Mariette

Heel erg leuk om te zien!

Super leuk zo'n filmpje! het is inderdaad wat jammer dat het zo licht is maar wel echt super leuk gedaan!

Liefs

hihi leuk filmpje schat <3
x

ik heb hier ook net een artikel over geschreven

Leuk filpje hoor! leuk om alles zo te zien :)

Wat een leuk filmpje zeg, en wow jij hebt echt heel mooi haar :)

Jouw haar is inderdaad erg mooi! Dit soort filmpjes zijn altijd zo leuk om te kijken :DD

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More