31-01-12

Go Pistache!

Hee lieve bloggers,
Zoals jullie weten was vorige zomer colourblocking helemaal in!
Deze zomer kan dat ook nog wel maar vooral de pasteltinen komen weer helemaal terug.
Zoals de kleur Pistache!
Wil je meer weten over deze trend?
Lees dan snel verder!



Vandaag ga ik het alleen hebben over de kleur Pistache omdat deze kleur bijna nooit word gedragen en andere pasteltinten vaak wel zoals, lichtroze, creme en al dat soort kleurtje.


Maar pistache word toch vaak aan de kant geschoven terwijl het echt een super leuke kleur is om mee te combineren!
Het enige wat wel zo is is dat je het moet durven, maar dat is het zelfde voor een oranje of rode broek! 

Ik zal jullie nu even wat leuke voorbeeldjes laten zien van deze trend:

Pistache

Pistache

Pistache

Pistache

Dit zijn wat leuke voorbeeldjes van deze trend, zelf vind ik vooral het colbertje en de broek echt super leuk!
Ik ga denk echt wel mee doen aan deze trend ik vind het echt een super leuk kleurtje en met de mode meegaan is natuurlijk nooit verkeerd!

Gaan jullie ook met deze trend meedoen?
En wat vinden jullie van deze trend verder?

Liefs Berrie

Vergeet niet met mijn winactie mee te doen!
Je kan een sleek palette winnen!

24 reacties:

Hmm ik moest meteen aan een ijsje denken...
Maar het is een mooie kleur!

Liefs, Mariette

prachigtige kleur! daar moet ik zeker iets van hebben :D
xx

Dat jasje vind ik echt heel mooi! Het is echt een mooie kleur!
x

Mooie kleur en mooie spulletjes,
alleen de titel en bijna alle plaatjes gekopieerd van Girlscene.. Jammer

Liefs Jet

Ik vind het wel een mooie kleur :-)

ik noemde deze kleur altijd mintgroen(achtig). Zelf vind ik het een super kleur. Ik heb d'r een rok van :D

wauww, die eerste broek is echt heel leuk! :) ik houd wel van aparte kleurtjes.
xx

Vind het echt een mooie kleur!

Ik vind pistache echt een prachtige kleur!
En alle andere pasteltinten ook :)

Liefs' xx

Mooie kleur! Ik ben nog opzoek naar een nagellak in deze kleur!

wauw ik vind het er wel mooi uit zien !

Wat een super kleur dat jasje!!

die broek is echt heel gaaf! ik wil nog steeds een groene..

Bedankt voor jullie lieve reactie's, het klopt dat ik de informatie van girlscene heb gehaald maar heb wel alles zelf geschreven!
Even ter informatie...

xxx

Ik vind het een erg mooie kleur :)
Heb al zo'n topje ervan in mijn kast hangen.

Liefs,
Mia

Ik had het inderdaad gezien op girlscene, maar ik vind die broek zo leuk! Liefs

Echt een supermooie kleur.
Like it!

Dit artikeltje heb ik ook op girlscene gezien. Ik ben gek op de kleur Pistache.

Best een gave kleur! Maar meestal staan groentinten me niet erg goed, helaas :(

Ik vind het echt leuk hoor! EN dan oook nog eens maar leuk gaan combineren, dat is toch wel het belangrijkste =)
zeynnepp.blogspot.com

ik vind het een hele mooie kleur, lekker zomers :) xx

Een reactie posten

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More