06-01-12

Catrice, 400 Blue Cara Ciao

Hee leuke bloggers,
Vandaag heb ik weer een leuke review over een nieuw nagellakje van catrice.
Deze kleur was nieuw in het vak dus ik dacht meteen meenemen!
Ik kan deze kleur natuurlijk niet voor me zelf houden dus ik wilde hem heel graag met jullie delen!
Daarom deze review vandaag, zijn jullie benieuwd? Lees dan snel verder !


Informatie
Catrice lakjes zijn altijd heel erg leuk om je collectie nagellak lekker groter te maken ! 
Zelf heb ik nu al aardig wat lakjes van catrice en ik blijf ze zeker kopen ik ben er echt heel erg tevreden over ! 
Deze kleur had ik nog helemaal niet in mijn collectie en ik wilde al heel lang een blauw en heb hem dus eindelijk gevonden! 
De kleur heet 400 blue cara ciao
En is gewoon te koop bij de kruidvat !
Ik zou zeggen ga hem meteen halen, want het is een geweldige kleur die overal bij past !

Kwaliteit
De nagellakjes van catrice hebben voor de prijs van 2.50 echt een top kwaliteit met een goede top coat blijft het lakje echt bijna wel een volle week zitten! 
En dat vind ik persoonlijk lang genoeg want ik wissel graag van kleuren, meestal hou ik 7 dagen niet eens vol omdat ik dan alweer een ander kleurtje wil ! 
Maar de kwaliteit is zeker aan te raden.

Extra'tje 
Vandaag heb ik ook nog een extra'tje voorbereid. 
Ik heb namelijk al een tijdje een super leuke top coat gekocht van het merk 2true. 
Het is een topcoat met super leuke glitters , maar ik weet alleen niet of je ze goed kan zien op de foto, want het zijn hele subtiele mooie glitters.
Ik hou er echt van ik gebruik hem daarom ook best wel vaak! 

Ik hoop dat het een beetje te zien is op de foto !
Ik ben echt heel erg blij met deze topcoat, het is echt super leuk om eens op een effe kleur nagellak te doen dan is die namelijk niet zo effen meer ! 
Alleen zou ik mensen wel aanrader om een iets duurder merk te kopen, en niet dit merk ik heb deze bij mijn magazine abonnement gekregen maar het is geen geweldig merk. 
Daarom zou ik zoiets maar dan van een wat beter merk kopen, tip (:

Ik ben echt heel erg benieuwd wat jullie vinden van het nieuwe catrice kleurtje, en wat jullie van het extra'tje vinden natuurlijk! 
Dus laat een leuke reactie achter! 

Liefs, Berrie




19 reacties:

Die blauwe kleur is heel mooi! En ik volg je ook :)

Wauw, mooi kleurtje! xx

WAUW die kleur is echt prachtig! i like it :) hopelijk hebben wij 'm, we hebben er namelijk veel van Catrice maar ik weet niet precies welke .. xxx

Super leuk lakje, ik heb hem ook ! xx

ziet er mooi uit, en zeker ook bij elkaar!

Mooi lakje! Nu ben ik er zeker van dat ik hem wil. :)

Wauwie! Wat een pracht kleur :).

Liefs, Mariette

Echt een mooie kleur blauw! Doet me denken aan de blauwe lucht op een zomerdag!

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Wat een mooi kleurtje! en wat een mooie duidelijke foto's :D

Echt een heel mooie kleur, ik heb hem zelf ook :)

Wat een gaaf kleurtje! Mooi ook met die topcoat erover.

Liefs

Echt een prachtige kleur!

Ik heb hem ook maar draag hem eigenlijk nooit.

love the colour
chloe-mia.blogpsot.com

Ik heb hem net ook gekocht. Het is even wennen, maar wel mooi!

Hele gave kleur! Ga deze toch eens bij mijn collectie voegen denk ik haha.

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More