01-01-12

Catrice, 340 Run Forest Run!

Hee bloggers,
Het is alweer 1 januari!
Ik hoop dat jullie allemaal een geslaagde nacht hebben gehad.
En ik wens iedereen een geweldig jaar !
Dat we er maar een geweldig 2012 van maken met zijn allen!
Vandaag heb ik weer een leuke review over een lakje van catrice, ik weet dat jullie er gister ook al een hadden maar deze was ook nog nieuw uit dusseldorf! Wil je meer lezen? Klik dan snel verder.

Het lakje
Dit catrice lakje is niet bepaald een kleur die je snel zou kopen.
Want het is best een heftig kleurtje, maar ik vond dat ik het toch een keer uit moest proberen.
En ik ben echt heel blij met dit kleurtje !
Het is echt een van mijn favorieten geworden. 
Voor dit mooie resultaat moet je de lak wel echt 2 goed doen. 
De eerste laag is anders echt te dun, laat de 1e lak goed opdrogen en ga er daarna nog met een 2e laag overheen.
Dan heb je dit mooie resultaat dat geld voor elke kleur van catrice.

Ik heb over dit lakje niet meer zo heel veel te vertellen omdat ik de meeste informatie van catrice wel aan jullie heb gegeven in de post bijvoorbeeld : in bronx  , absolutely chinchilly  

Wel ben ik erg benieuwd wat jullie van dit kleurtje vinden, en of jullie deze natuurlijk zelf al hebben.
Laat een leuke reactie achter met je mening, en misschien als je nog iets wilt weten of een leuk idee voor een volgende post. 
Zet het in je reactie en ik zal het posten! 

Liefs Berrie




25 reacties:

Prachtig! met welke kamer heb je die 1e foto gemaakt mop?
Xx

Bedankt voor je lieve reactie! Jij ook een gelukkig nieuwjaar!

Bedankt voor het volgen. Ik heb je blog ook even snel globaal bekeken en het ziet er erg leuk uit. Ik ben benieuwd naar meer van je dus ik ga je ook volgen!

Liefs!

super mooi lakje!
fijn 2012!

Wow wat lak jij je nagels mooi zeg, bij mij is het altijd een hele deuk en uitgeveegd en noem maar op haha. jahoor ik volg terug! liefs

Mooie kleur, hij lijkt op een ander lakje dat ik heb: OPI - Jade is the new black.

Maar, HUH, ik heb die kleur ook, die naam dan, een half jaar geleden gekocht en die is veeel donkerder dan deze! Heel raar, ik denk dat ze de kleuren veranderen ofzo? xx

mooi kleurtje. heb zelf de oude,donkerdere versie van dit lakje :)

Gelukkig nieuw jaar! Wauw mooi kleurtje zeg. Je hebt een leuke blog. Liefs

Wat een gaaf kleurtje. En gelukkig nieuwjaar!

Liefs

Wauw! echt een hele mooie kleur!
Je blog ziet er ook echt heel gaaf uit!
xx

Very nice blog! Happy New Year, may 2012 bring you all you wish - love, happiness and luck !!! Let's follow each other if you like my blog !

Fashion and Cookies
Follow Fashion and Cookies with Bloglovin
Fashion and Cookies on Facebook
My Twitter

Wat een mooi kleurtje!
Dankjewel voor je reactie! (:

xliefs

Een geslaagde nacht zeker! Wat een prachtige zachte kleur! Kijk ook even op mijn blog voor de give away!

Liefs,

Maria

http://www.divinity-divinity.blogspot.com/2012/01/ellis-faas-give-away.html

De kleur van je nagellak staat super leuk bij de Kerstkransjes! ;) Gelukkig Nieuwjaar!!!

Ik vind het wel een leuk kleurje :)

Liefs

Wat een super mooie kleur!
lijkt heel erg op een oogschaduw die ik heb.. dat zou leuk zijn om die te combineren.. :s misschien maar weer eens de kruitvat induiken :)

Speciaal maar tof kleurtje.

Ik vind het een heel mooie, heb hem zelf ook (:
x

De naam alleen al van de lak is geweldig! Ik vind de kleur ook amazing, tenminste mooigroen, niet faalgroen, groengroen it is! Happy New Year!

Die kleur heb ik ook gekocht maar ik had hem nog niet geprobeerd (:
Ik vind hem erg mooi dus dat moet ik maar een keertje doen dan,, hahahaha

oeh mooi kleurtje dit!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More