15-01-12

Burberry Brit Parfum

Hee lieve bloggers,
Leuk dat jullie weer kijken op mijn blog !
Gisteren ben ik namelijk de stad ingeweest met mijn moeder en toen heb ik een super lekker luchtje gekregen!
Ik ben echt helemaal weg van het luchtje, en daarom wil ik het graag met jullie delen !
Willen jullie dus meer weten over het luchtje, lees dan snel verder !

Zoals ik jullie dus net al vertelde ben ik gister weer eens met me moeder de stad in gegaan!
En ik wilde al heel lang dit luchtje dus we gingen even een kijkje nemen in de Douglas.
Deze keer was die toevallig in de aanbieding met zo'n pakket echt super lekker hij was nu 19.95 .
Dus de prijs viel nog wel mee ! 
En er zat nu zelfs een bodylotion bij! 
De flesjes zijn natuurlijk wel iets kleiner dan als je het los koop maar je doet er echt heel erg lang mee als je het een beetje zuinig gebruikt.
In het parfum flesje zit 30 ml, en in de bodylotion 50 ml.

Zelf ben ik totaal niet van de burberry kleren ofzo of tassen vind ik ook niet echt geweldig, maar dat heeft echt niks met dit luchtje te maken ik ben echt helemaal dol op dit luchtje geworden!

Het uiterlijk
De verpakking waar het in word verkocht vind ik erg leuk! 
Er zit een mooie nette chique doos om heen met de naam van het luchtje er op !
Verder hebben ze het flesje van de parfum ook heel erg leuk gemaakt met het symbolische ruitje van burberry natuurlijk! 
Alleen wat ik wel jammer vind is het bodylotion tubetje, deze ziet er heel erg saai uit met een stikker met de naam er op..
Dat is opzich wel een beetje een tegenvaller daar hadden ze wel wat leukers van mogen maken vind ik persoonlijk.


Dan nu nog het luchtje zelf
Echt super jammer dat ik jullie het luchtje niet kan later ruiken want het is echt heerlijk!
Ik zou echt zeggen ga hem een keer uitproberen in de douglas want ik was er meteen weg van!
Het is best wel een heftig luchtje dus je moet er wel van houden, het is wel zoet maar niet te zoet!
Dus ik zou gewoon zeggen ga hem een keer uitproberen !

Bodylotion
De bodylotion ruikt bijna precies het zelfde als het luchtje en het verzorgt je huid echt fantastisch!
Het is echt een aanrader om dit pakket te kopen en omdat die nu in de aanbieding is zou ik zeggen ren naar de douglas en ga hem proberen!

Ik ben benieuwd naar jullie reactie, en of jullie al ervaring hebben met dit luchtje!
Liefs, Berrie

18 reacties:

leuk verpakt en dan nog eens lekker ruiken, wat wil je nog meer :-)

Wauw, ziet er een hele fijne parfum en bodylotion uit! :D

Liefs' xx

Super leuke review mop!!
Lijkt mij heerlijk.x

wauw, lijkt me echt heerlijk!

wat een leuke verpakking, ook met die bodylotion erbij! ik ben benieuwd, ik ga hem een keer proberen :)

Liefs!
PS. Doe je mee aan mijn GIVE-AWAY?

Hmm lijkt mij erg lekker!!

Liefs, Mariette

Ik ga hem eens proberen! lijkt me echt fijn!
Liefs

Die is inderdaad erg lekker. Snel maar eens een keer kopen, want elke keer verbaas ik me weer hoe lekker die is.

liefs

Ik heb Burberry the beat eens gehad en ik was er echt super tevreden over ^^ xx

Dat ziet er toch weer lekker uit! Mooie luxe verpakking ook :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Klinkt goed.. in ieder geval mooie verpakking :)

(heb je de nieuwe giveaway al gezien op mn site!?)

Dit is inderdaad een heerlijk luchtje! Ik heb hem een paar jaar geleden gehad en was er ook verzot op.

Wat een leuke giftset, fijn prijsje ook :) je hebt me erg benieuwd gemaakt naar dit luchtje.

het lijkt me een heerlijk geurtje !

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More