21-01-12

Bourjois NL .. Make My Date!

Hee lieve bloggers !
Vandaag heb ik eindelijk weer eens een relaxt dagje..
Ik zat dus een beetje al mijn social media te bekijken en toen zag ik dat er een super leuke bourjois actie loopt of facebook!
Ik ben natuurlijk meteen mee gaan doen !
Wil je meer weten over deze actie?
Lees dan snel verder !


Ik doe dus mee aan deze actie, en ik wil echt heel erg een mooie bourjois make-up set winnen!
Daarom vraag ik dus om jullie steun!
Ik moet 10 mensen die op mij willen stemmen.. Zodat ik deze mooie set kan winnen..
Ik heb de link dus voor jullie in deze post gezet dus ik hoop dat jullie via facebook op mijn stemmen, ik hoop dat jullie dit voor mij willen doen !
Als jullie dit natuurlijk zelf ook willen doen om zelf zo'n mooie set te winnen kan je de link onderaan in de reactie zetten dan stem ik natuurlijk op jullie !
Ik hoop dat ik snel al jullie stemmen ga zien ! 
En ik zou het ook super vinden als jullie mee gaan doen!
Ik ben benieuwd en alvast bedankt lieve volgers!


Liefs, Berrie

13 reacties:

Ik doe ook mee aan deze actie, heb 11 stemmen dus ik neem aan dat ik hem thuis gestuurd krijgt? Of maak ik nu kans op zo'n pakket? Het is mij namelijk niet duidelijk wanneer je nou het pakket gewonnen hebt.

Iig, ik hoop dat je ook de 10 stemmen haalt!

Ik heb op je gestemd, ik ga zelf ook meedoen! Bedankt voor de tip haha.

Natuurlijk heb ik ook op jou gestemd! Hopelijk win je het, ik gun het je van harte!

Natuurlijk heb ik ook op jouw gestemd! Hopelijk heb je geluk! :D

Ik kon nog net stemmen want al ik nu de pagina open lukt het niet meer..

Ik had al gestemd, maar ik wist niet dat het maar 1 keer kon.. sorry!

ik wil wel stemmen maar als ik op like it druk,
zie ik alleen wit!

Hii!
The season of SPFW Autumn/Winter has begun here in Brazil, check the complete coverage on tomaraquecaiaagora.blogspot.com and follow if you like :D
XOXO
Giovana
facebook.com/tomaraquecaiaagora
@blogTQCA

Dankjewel ! De lakjes kosten 18,95 !
xxx

de lakjes komen van eyeslipsface.nl

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More