10-12-11

Winter Wonderlook

Vandaag heb ik 7 hele fijne producten voor jullie op een rijtje gezet om de beste winterlook te krijgen!
En ook nog eens super leuke dingetjes voor op je verlanglijstje van kerst natuurlijk!
Deze winter zijn er weer allemaal nieuwe make-up trends!
En daar ga ik jullie een paar van laten zien !
Ben je benieuwd, lees dan snel verder!

Deze bautyupdate heb ik 7 leuke producten voor jullie uitgekozen dat zijn geworden:
  • trio smoky eyes van bourjois
  • lusty pink blusher van gosh
  • diva's darkness duo eyeshadow van teeez
  • rainbow connection van O.P.I
  • long lasting lip stain van catrice
  • lash and brow gel mascara van essence
  • lip&cheek van etos
  • 8 nano eyeliner set van sephora
De eerste waar ik dus mee ga beginnen is de trio smoky eyes van bourjois!
Deze heb ik zelf nog niet maar ik ga er zeker eenetje halen binnenkort!
Je leest alleen maar hele positive recensies!
En de smoky eyes die je er mee kan maken zien er super uit en dat is toch wel een geweldige trend geworden die smoky eyes, ze kunnen overal bij en je hebt ze in allerlei verschillende kleuren, ook dit doosje van bourjois heb je in allemaal verschillende kleuren, dus er zit altijd wel een kleur bij die jij leuk vindt!
De prijs van deze smoky eyes set is 12.90!
Das niet heel erg goedkoop maar het is het wel waard dat weet ik zeker!


    Dan zijn we nu aangekomen bij de lusty pink blusher van gosh!
    Deze winter is het weer helemaal in om van die mooie roze rood achte appelwangetjes te creëren, sommige mensen hebben die al van zich zelf maar als dat niet zo is kan je ze heel makkelijke creëren met deze blusher van gosh! 
    Deze kan je ook helemaal aanbrengen hoe je het zelf wil, heel heftig of juist heel natuurlijk, het kan allemaal !
    De prijs van deze blusher is 8.49 en dan heb je ook wat !



    Dan nu de diva's darnkness duo eyeshadow van teeez!
    Zelf kende ik dit merk nog niet maar het ziet er lekker fel uit en daar hou ik altijd wel van! 
    Paar is helemaal de kleur van dit seizoen dus daar kan je lekker mee opvallen! 
    Deze oogschaduw van teeez heb je ook nog in allemaal andere kleuren maar het zijn wel echt kleuren om mee op te vallen! 
    Dus hou je van felle kleuren op je oogleden dan is teeez echt wat voor jou!
    De prijs valt dan gelukkig ook nog wel mee een doosje kost 5.50!

    Dan zijn we nu aangekomen bij de Rainbow connection van O.P.I.
    Zelf ben ik een hele grote fan van de nagelakjes van O.P.I.
    Het enige nadeel vind ik zelf dat ik ze best prijzig vindt maar ze zijn altijd zo goed en zoo leuk! 
    Maar nu even over deze nagellak buiten word het steeds donkerder en nu moet jij dus je nagels lekker in het licht zetten! Al die feestjes komen er weer aan! Daarom heeft O.P.I een super mooi glitterlakje gemaakt! Die zorgt voor mooie glitters en dus meer kleur, met een mooie donkerblauwe of knalrode ondergrond ben je helemaal hip en trendy bezig!




    Dan gaan we nu naar de long lasting lip stain van catrice!
    Hij is te koop in 5 mooie tinten! 
    Deze winter kan het allemaal een lichte kleur op je lippen of een lekkere donkere lipstick het maakt allemaal niet uit! 
    Maar wat zeker niet kan ontbreken in je tasje is een felrood of bruinrode lipstick en met deze long lasting lip stain van catrice maak je het helemaal compleet! Zelfs na een aantal drankjes blijft het gewoon zitten! En de prijs is 3.99 ! Ik zeg naar de winkel dus!




    Dan nu de lash and brow gel mascara van essence!
    Nu hoef je niet meer te epileren! Want deze winter is juist meer dikke wenkbrauwen dan dunne! Dus die pincet kan je wel opruimen! Als je je wenkbrauwen niet vol genoeg vind kan je ze nog bij werken met een wenkbrauwpotlood! Als je wenkbrauwen nu een beetje warrig zitten af en toe heb je echt wat aan de lash and brow gel mascara ven essence, het is een soort borsteltje wat je over je wenkbrauw haalt waardoor die gemaakt is en door de gel zo blijft zitten erg handig dus ! 

    En de prijs is maar 1.99 , dus waarom nog moeilijk doen met een borsteltje als het ook zo kan! 

    Dit is alweer het een na laatste product wat ik voor jullie heb, dit product is de Lip&Cheek van de etos! 
    Deze is vooral gemaakt voor de natuurlijke look! 
    Deze lijkt op een nagellak maar is een lippenstift en een blush in een! 
    Hartstikke handig dus ! 
    Maar je moet er wel snel bij zijn want het is een limited edition, dus hij kan zo op zijn en dan heb je echt heel erg pech .. 
    De prijs is 3.49!
    Dan nu als laatste product de 8 nano eyeliner set van sephora!
    Als je je ogen nog meer wilt laten knallen en die zwarte eyeliner echt zat bent, is deze set echt wat voor jou! Je kunt er een dun lijntje mee zetten als je dat wil maar als je echt voor wat meer lef gaat en wat meer kleur kan je het natuurlijk ook wat dikker aan brengen deze winter kan het allemaal! 
    En zeker felle kleuren zijn helemaal in! 
    Deze set is zeker een heel leuk kerst cadeautje voor onder de boom!
    De prijs is 21.90!


    Nou dit waren alweer alle producten die ik aan jullie wilde laten zien, ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze winter beautytips te lezen, en ik ben benieuwd wat jullie van deze producten vinden, en welke jullie favoriet is !
    Dus laat een leuke reactie achter want ik ben erg benieuwd!

    Liefs,
    Berrie



    ps, even iets over bloglovin.. op een of andere manier was mijn button verkeerd ingesteld als je der op klikte ging die naar de blog van mijn beste vriendin lonneke.. waardoor jullie haar waarschijnlijk hebben gevolgd en niet mij.. daar kwam ik net ook achter, het is natuurlijk helemaal niet erg dat jullie haar nu volgen maar ik zou het wel fijn vinden als jullie mij ook nog volgen via bloglovin voor het geval dat GFC er toch mee gaat stoppen! Sorry voor het ongemak ! 


    9 reacties:

    leuke wishlist!! die trio van Bourjois wil ik ook al een tijdje heel graag en dat lakje van OPI:) Love them!!
    xoxo

    Hele leuke wishlist. dat lakje van OPI wil ik ook heel erg graag. :D

    Ik volg je ook via bloglovin vanaf vandaag. ;)

    Liefs

    Die van Bourjois is inderdaad erg fijn en mooi!

    Die catrice lipstain wil ik al lang.
    Maar telkens al ik hem vast heb denk ik..
    Heb ik dit wel nodig? Maar voor de feestdagen
    is het wel heel handig! Mss toch maar eens langs
    de kruidvat passeren :D
    Liefs xoxo

    wauw, echt mooie producten!
    ik vind: diva's darnkness duo eyeshadow van teeez de mooiste :)
    liefs,

    Wat een prachtige producten zeg! Ziet er goed uit.

    Die lipstain van cactrice wil ik heel graag!

    Een reactie plaatsen

    Thanks for your comment!
    x Berrie

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More