02-12-11

Vandaag in Leuven met school!

Hee bloggers!
Vandaag was ik met school naar Leuven gegaan, dit was echt opeens een super leuke stad om te gaan winkelen! 
Ik wist helemaal niet dat je daar zo leuk kon winkelen! 
Dus willen jullie meer weten over deze leuke stad en mijn aankopen?
Lees dan snel verder ! ♥





Met school gingen we dus naar Leuven toe vanochtend, we moesten er om 8 uur 's ochtends zijn en gingen we met de bus naar school toe !
In de bus zat ik naast mijn beste vriendin lonneke, dat was natuurlijk weer erg gezellig !

We gingen daar naar een school toe waar ze best wel streng waren, er waren zelf 3 nonnen die daar nog leefde.. En voordat ze de school in gingen gaat er een hele grote bel en dan moesten ze in vakken verzamelen.
En als ze naar de wc willen moeten ze eerst een sleutel vragen!
Het gaat daar dus heel anders dan hier !
Was wel heel grappig om mee te maken hoe het daar ging!
We moesten toen presentatie's voor elkaar doen en een quiz was wel heel erg grappig !
Toen we pauze hadden hebben we lekker geshopt!
We zijn toen lekker de h&m , zara, kruidvat, america today, six en al dat soort dingen we hebben echt lekker geshopt!
Ik ben nu pas net thuis dus als ik morgen tijd heb vanwege sinterklaas vieren maak ik een leuke review over mijn spulletjes die ik daar heb gekocht!
Ik zal jullie nu even nog wat foto's laten zien van de stad Leuven, en dan heb ik morgen als het goed is nog een leuke review voor jullie <3























Dat was in het kort ons dagje in Leuven!
Ik hoop dat jullie een beetje een leuke indruk hebben gekregen en slaap lekker en tot morgen dan !


Liefs,
Berrie

8 reacties:

Oh de stad van mijn vriendje.. How can i not love it? :D

Ik ben zelf van leuven en vind het echt een leuke stad. Wel heel leuk om het eens langs een andere 'toeristische' kant te zien ;)

het lijkt me echt een leuke trip.
ik ben benieuwd naar je review!
loves, saar.

Ik ken die stad eigenlijk helemaal niet haha, maar lijkt me een leuke stad! x

Leuk =D! Hahaha dankzij jou weet ik dat Leuven bestaat xD. Ik heb namelijk nooit van Leuven gehoord xD! Mooi dat je het leuk had =]!

xxx Katy ^^!

Mooi dat je het leuk hebt gehad! En leuke foto's!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More