15-12-11

Sorry Sorry Sorry

Hee lieve bloggers,
Wat erg dit zeg ik heb echt al een eeuwigheid niet meer geblogt..
Het was deze week zo ontzettend druk, echt niet leuk meer !
Deze ochtend heb ik niks bijzonders hoor maar ik wilde gewoon even weer laten weten dat ik er weer ben en dat er weer allemaal leuke post aan zitten te komen ik heb echt super leuke ideeën!

222_large



Nu ga ik dit weekend met lonneke naar amsterdam en daar gaan we natuurlijk weer lekker shoppen!
Lekker voor ons zelf maar ook allemaal leuke dingen voor onder de kerstboom natuurlijk dus daar heb ik super veel zin in!
Daarom zou het kunnen dat er dit weekend pas zondag in de middag wat op komt te staan over dat weekend!
X_61bb24d0_large

Verder ga ik jullie ook nog allemaal leuke reviews laten zien van de spullen die ik daar dan heb gekocht!
En ik wil ook nog een ooglook aan jullie laten zien, dat heb ik nog nooit gedaan maar dat wil ik wel heel erg graag!
En dan heb ik nog 2 dingen op de planning staan en dat is een fashion look en nog een mooie nailart met konad! 

Tumblr_lwa51cgok21qa737lo1_500_largeTumblr_lviv2mw6t21qeadm4o1_400_large

Dus dan weten jullie een beetje wat je binnenkort op mijn blog kunt verwachten !
Sorry voor de dagen dat ik er niet ben geweest..
Maar ik ben weer vol op aan het bloggen!
Ik hoop dat jullie de ideetjes en beetje leuk vinden, en ik hoop jullie weer vaak te zien op mijn blog!



Liefs, 
Berrie

5 reacties:

Wordt super gezellig het weekend mop!<3
Xxx

Die panter nail-art is ZO gaaf <3

oee leuk.
ben erg benieuwd.
x

leuk! kan niet wachten op je nieuwe berichtjes!

Het maakt toch ook helemaal niet uit dat je een tijdje niet gepost hebt? We weten dat je een leuke blog hebt! En iedereen heeft het wel eens druk :D Maar wel leuk dat je weer terug bent (: Ben benieuwd naar de artikelen!

Liefs.

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More