18-12-11

You want to know,

Hee lieve bloggers,
Zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen zien heb ik mijn layout weer eens opgefrist.
Alleen 3 dingetjes moeten nog gebeuren..
Dat is mijn menu balk, mijn GFC volgers doet het op een of andere manier niet meer .. kan iemand me helpen ? En een nieuwe header maken !
Dat even tussen door maar nu over mijn weekend, dus wil je meer lezen over mijn weekend, lees dan snel verder !


Dit weekend ben ik met Lonneke naar Amsterdam geweest, het was echt een top weekend!
We hebben echt heel goed geshopt en ik wil daar weer graag een filmpje over maken !
Dus dat is alvast een plan voor morgen !
Maar ik raad iedereen aan om in amsterdam te gaan winkelen, ze hebben echt alle winkels !
Ik heb gewoon nog nooit zulke pijnlijke voeten gehad na die hele dag winkelen.
Tumblr_lweq1xy2bs1ql0rsmo1_500_large

Maar ik hoop dus dat iemand me even kan helpen met de vraag over mijn GFC volgers..
Want hij doet het opeens niet meer.. heeft iemand hier al een keer ervaring mee gehad?
En hoe hebben jullie het toen weer goed gekregen?

Ik heb mijn nieuwe layout even opgeslagen maar mijn oude layout weer terug gezet, maar is er dus iemand die me kan helpen?

Ik wens iedereen alvast fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar !

Glob+%25252820%252529_largeLiefs, 
Berrie

8 reacties:

Leuke Lay out! Lekker winterig :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Het was super gezellig schat!
X

Leuke lay-out! Volgens mij heb je het alweer goed of niet? Xx.

Ik wil binnenkort ook echt een keer gaan shoppen in Amsterdam, ben er gewoon nog maar één keer geweest in groep 8 echt schandalig.

Heb je blogger/blogspot? ivb met gfc?

Ik wil ook zo graag nog een keer heel uitgebreid winkelen in Amsterdam. Lijkt me heerlijk!

Wauw, zo te zien ben je goed geslaagd in Amsterdam ;)

Een reactie posten

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More