04-12-11

Shoplog Leuven!

Hee lieve bloggers! 
Zoals ik jullie gisteren al vertelde ben ik dus naar Leuven geweest en hebben we daar ook lekker geshopt!
Vandaag heb ik dus even al mijn spulletjes voor jullie gefotografeerd en ga ik er wat over vertellen!
Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden! 



Zoals jullie net al op de plaatjes konden zien heb ik lipgloss gekocht, armbanden en een ring! 
Ik ben erg blij  met deze aankopen van gisteren !
Maar ik zal nu maar echt gaan beginnen! 

Eerst ga ik jullie wat vertellen over de lipgloss!
Deze lipgloss zag ik in de H&M , ik dacht meteen meenemen! 
Altijd goed natuurlijk en hij was maar 2 euro! 
De kwaliteit is voor dit geld erg goed!
Hij laat je lippen mooi glimmen en de lichtere kant geeft je lippen een mooi natuurlijke kleur!
De fellere roze kleur geeft je lippen alleen en mooie glans maar daar hou ik ook altijd wel van!
En wat ik ook nog eens erg fijn vind is dat de lipgloss een smaakje heeft van fruit, erg lekker dus!

En zo ziet die er uit op je lippen:

















Ik ben dus erg tevreden over deze lipgloss!

Nu zal ik jullie mijn armbanden laten zien,









Dit zijn dus de armbanden die ik heb gekocht, ik heb deze armbanden ook bij de h&m gekocht het zijn er 5 met allemaal leuke bedeltjes er aan!
Ze waren volgens mij iets van 5 euro!
Ik ben er echt heel erg blij mee want ze passen eigelijk gewoon bij alles , erg handig dus!

Dan heb ik ook nog een hele leuke ring gekocht bij de six, daar heb ik natuurlijk ook foto's van gemaakt:






Nou dit was dus de ring die ik had gekocht bij de six!
Hij was 5 euro en ik ben er echt heel erg blij mee, hij pas ook bij heel veel dingen !
Je hebt ze ook in allemaal verschillende maten dus er zal er vast wel een tussen zitten die je past!


Wat vinden jullie van mijn aankopen?
Willen jullie zelf ook zoiets nog een keer gaan kopen?
Hebben jullie nog vragen, dan mag je ze altijd stellen!

Ik hoop dat jullie het een beetje een leuke post vonden om te lezen, en ik ben heel benieuwd naar jullie reactie's! 

Liefs, 
Berrie

15 reacties:

Leuke aankoopjes, die armanden zijn leuk! :D

mooie lipgloss :) neutraal maar toch shiny!

Love,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

je hebt echt super leuke dingen gehaald! vooral de ring is mooi

Wauw, mooie kleur lipgloss! En die ring is ook heel mooi. Liefs

Ik vindt de ring echt prachtig :)
liefs

Leuke spulletjes, vooral de ring vind ik erg leuk! x

het palletje kan je kopen in de kruidvat ;)

Wat een leuke aankopen!

Doe jij al mee aan mijn giveaway?
www.thisoddgirl.blogspot.com

Wat een leuke aankoopjes! Die lipgloss is echt mooi.

Superleuke spullen heb je gekocht, vooral die armband en die ring! x

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More