30-12-11

Only You oogschaduw pallet.

Hee lieve bloggers,
Na mijn geweldige dagje in Dusseldorf gisteren heb ik vandaag weer een super leuke review voor jullie.
Dit oogschaduw pallet va Only You lag ook onder de kerstboom bij mij.
En hij is zeker niet duur daarom wil ik hem graag voor jullie gaan reviewen!
Zijn jullie benieuwd? Lees dan snel verder...

Ik ga maar snel beginnen met alles vertellen over dit pallet want ik ben echt heel erg enthousiast!

De buitenkant
Het pallet heeft een hele simpele buitenkant, het is zwart met allemaal glazebolletjes waar je de kleurtjes al door heen kan zien en de naam van het pallet staat er natuurlijk op !

De binnenkant
Het pallet ziet er erg nettjes en goed uit !
Alle oogschaduw tinten zijn goed geordend waardoor het erg makkelijk is om bijvoorbeeld smokey eyes te maken. 
De kleuren beginnen namelijk van licht naar steeds een tint donkerder.
Dan heb je onder alle oogschaduw kleuren nog 2 rijen vol met lipgloss tinten.
Altijd super handig !
En dan heb je helemaal aan de onderkant van het pallet nog 2 rouges en natuurlijk een plek waar je de kwastjes in kan doen.

De oogschaduw/lipgloss zelf
Dan zal ik jullie nu wat vertellen over de producten zelf.
Ik ben echt heel erg tevreden over de kwaliteit van dit pallet, de oogschaduw blijft echt super lang zitten.
Het word aan het einde van de dag wel een klein beetje minder. 
Maar als je daar een goede primer voor zou gebruiken (wat ik nog niet doe) dan blijft die echt de volle hele dag zitten! Hier 4 kleurtjes al voorbeeld: 


Dan hebben we nog de lipgloss. 
Daar ben ik zelf ook heel erg tevreden over je hebt heel veel verschillende tinten dus altijd wel een die bij je past en je kan natuurlijk lekker afwisselen!
De lipgloss zelf blijft ook goed zitten en plakt niet ben er dus echt heel blij mee.
Hier heb ik natuurlijk ook een paar voorbeeldjes van maar op de foto zou het kunnen dat ze iets minder donker uitvallen door het licht dus hou daar rekening mee !

Waar te koop
Dit pallet is te koop bij de ici paris XL !
Dit is het merk van de ici paris XL, dus je kan hem ook echt alleen daar kopen!
De prijs was volgens mij 39.90
En dat is het zeker waard, maar de prijs zou ook net zo goed 29.90 kunnen zijn.
Ik weet het niet precies vanwege dat die onder de kerstboom lag !
Maar het is zeker een aanrader, dus ga een keer langs de ici paris xl en score er eentje !
Je hebt hem ook in een maatje groter dan is de prijs allen 89.90 ...

Ik ben heel erg benieuwd naar wat jullie van dit pallet vinden! 
Dus laat een leuke reactie achter.

Liefs Berrie






32 reacties:

wauwww, echt super mooi zeg! veel plezier er mee :) liefs!
http://cocogold.blogspot.com

Heel mooi palette! prachtige kleuren en leuk dat er van alles wat in zit :)

wauw mooi groot palette :D

Ziet er mooi uit!
Bedankt voor je reactie:)
Colourful-Frutsel

Wat een mooi palette! Leuke kleuren ook!

Wat een super mooi palette! Veel plezier ermee;)
x Leila in Wonderland

Wow, wat een groot en mooi palette ♥

Ziet er heel goed uit :D x

Super leuk dat je ons volgt! Doe je ook mee aan onze winactie?

Wij volgen je terug hoor ;)

<3

great colors!!

thanks for your comment on my blog, Im following you two :)

xx
http://nm-clindoeil.blogspot.com/

Wel mooi, maar voor het geld zou ik liever een urban decay naked palette kopen, haha! xx

Wel een heel mooi palet! Ziet er lekker exlusief uit! Ik wacht met smart op een look met deze mooie kleuren :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Wauw super mooi ♥ Ik vind hem persoonlijk een beetje duur :$ Maar hij is wel prachtig!

Xxxx

http://melissasglamourworld.blogspot.com

heel mooi palette zeg ! :O
x

Erg mooi palette!
Ga zeker even langs de ICI paris XL zodra ik weer in Nederland ben.
Liefs,
Denise

Heel mooi palette! Ik heb er gister eentje van ELF besteld, kan niet wachten tot ie er is. :D
x

Hooi berrie. Ik zag je reactie op mijn blog en ik vind het wel zo aardig om die te beantwoorden. Ik heb blogger nog maar een week en ondanks dat ik misschien al meer dan 100 keer door de instellingen heb gekeken heb ik nog niet kunnen vinden hoe ik kan instellen dat ik kan reageren dus dan maar zo!

Ik wil natuurlijk graag je site bekijken, maar als mensen mij vragen om hun te volgen voel ik me altijd een beetje verplicht en ik vind het ook zo oneerlijk om jou te gaan volgen om het 'volgen'! Dus ik ga je site wat vaker bekijken en als ik dan voor mijn gevoel ik je wil gaan volgen zal ik dat meteen doen :)!

En over je artikel: Wat een mooi oogschaduw palette! Ik heb ook veel oogschaduw en heb ook een 80 kleuren palette, i love it!

ziet er heel goed uit!
liefs.

Mooi palet, inderdaad! Alleen ik weet nu al dat ik ze toch nooit allemaal ga gebruiken..

Wauw, mooi palette!

Liefs

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Wow, ontzettend veel kleurtjes! Leuk zeg! :D

Wat een mooi pallet! En een leuk blog heb je!
Liefs, Nikki

www.thejoyfulthingsinlife.blogspot.com

Een reactie posten

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More