09-12-11

nail polish review catrice en miss sporty!

Eindelijk weer een leuke review voor jullie over 2 soorten nagellak!

Ik heb voor deze keer een french manicure voor jullie gemaakt, maar dan toch net een tikkie anders!
Met 2 soorten lakjes, een witte voor het topje van miss sporty en als ondergrond heb ik de ulti mate nudes van catrice gebruikt! 
Als je meer wilt lezen over deze 2 nagellakjes en over de french manicure lees dan snel verder !

Ik begin eerst met de review over de nagellak van catrice!
Deze nagellak heb ik gekregen met sinterklaas.
De naam is : 030 My Cafe Au Lait At Notre-Dame
Het is een hele mooie natuurlijke kleur, beetje de zelfde tint als normale nagels.
Maar wel iets donkerder, door dit french manicure idee wat ik zo aan jullie ga laten zien lijkt het net alsof je nep nagels op hebt en dat vind ik erg mooi.
De lakjes van catrice zien er altijd super goed uit , altijd lekker strak maar toch mooi.
En ze lakken ook nog eens fijn, in 2 lagen heb je echt een mooie gladde kleur nagellak!
Dit was het resultaat:


Dat was dus het lakje, 
Toen ging ik beginnen aan aan de french manicure!
Je moet wel goed wachten totdat de lak droog is anders verspest je het echt helemaal! 
Maar wat ik dus heb gedaan toen mijn nagels helemaal droog waren,
Ik heb ze afgeplakt zodat er nog 1 klein randje over was!
Dat doe je zo:


Die witte randjes heb ik gemaakt met de lak van miss sporty!
Hele handige lak trouwens, hij is speciaal gemaakt voor french manicure!
Ik heb hem al een tijdje maar ik weet even niet meer hoe duur hij was,
Ik ben echt heel erg blij met deze lak !
Hij is gewoon te koop bij de etos of kruidvat!
Dit is het lakje:


Het eind resultaat zag er dus zo uit :


En wat vinden jullie van het resultaat?
Ik was er zelf erg tevreden over !
Maar ik ben benieuwd naar wat jullie er van vinden, en dan had ik nog 1 klein dingetje.. 
Ik hoorde via via dat GFC er misschien mee gaat stoppen dus bloglovin word een stuk belangrijker, dus meld je ook aan op mijn bloglovin pagina ! 
Ik volg jullie natuurlijk terug want mijn lieve volgers wil ik wel houden natuurlijk!
Liefs,
Berrie


14 reacties:

Ziet er goed uit, mooi gedaan! x

Die van catrice heb ik ook! Is ecth een mooi lakje!

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Die van Catrice is mooi! X

Heel leuk mop!
Het is gelukt met die header, om hem breder te maken!
Hoe ? \x

Ziet er mooi uit! En ik volg je vanaf nu ook op bloglovin (: x

Wat een mooie kleurtjes en wat leuk gedaan zo, met dat witte randje!

Leuk die nagellak van Catrice heb ik ook ^^! Is een mooi kleurtje hahaha =P!

xxx Katy ^^!

Bedankt, ik volg je ook met Bloglovin xx

Mooi! Ik vond French manicure altijd heel moeilijk, maar nu gaat het best makkelijk uit de losse pols (zonder plakkertjes zegmaar). 't Is echt even oefenen haha!
Ziet er netjes uit
Liefs.

Die van Catrice vind ik erg mooi.
Ik volg je en ook op Bloglovin.
xliefs'

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More