28-12-11

Naar Dusseldorf

Hee leuke bloggers,
Eigelijk had ik vandaag mijn #3 christmas present review voor jullie in gedachte..
Maar die kan ik vandaag jammer genoeg niet maken, omdat ik vandaag naar Dusseldorf ga !
Ik zal jullie even wat meer vertellen over wat ik daar allemaal ga doen, dus wil je meer weten over mijn shopreis in Dusseldorf? Lees dan snel verder  !


Nou ik ga vandaag dus naar Dusseldorf met een van mijn beste vriendinnen , Emmy.
En haar moeder en mijn moeder ! 
Super gezellig dus, we gaan daar echt lekker shoppen want je hebt er echt geweldige winkels !
Ik zal sowieso veel foto's maken en in een post morgen laten zien.. Tenminste als jullie dat leuk vinden?

Eigelijk gaan we vooral naar Dusseldorf vanwege de nieuwe Abercrombie and Fitch store !!
We gaan daar ook even leuke spulletjes kopen! En natuurlijk nog veel meer winkels. 
Ze hebben er ook hele grote winkelcentrums. Alles in Dusseldorf is BIG.
Maar dan ook echt heeeel BIG.
Verder ga ik natuurlijk ook nog wat leuke spulletjes meenemen om te reviewen! 
Want dat is wel het allerleukste wat er bestaat !
Ik zal jullie nog een paar plaatjes laten zien van Dusseldorf:

Ik heb heel erg veel zin om te gaan ! 
Maar vandaag kunnen jullie me natuurlijk wel volgen via twitter of facebook

Zijn jullie al een keer in Dusseldorf geweest? Wat denken/vinden jullie van deze stad?
Willen jullie er ook een keer naar toe?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie's over Dusseldorf !

Liefs, 
Berrie

18 reacties:

Ben er ook geweest, maar niet om te shoppen. Maar hoop dat je een leuke tijd gehad hebt en met veel nieuwe dingen terugkomt die je aan ons kan komen laten zien ;). Have Fun!

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Ben er lang geleden een keer geweest, wil eigenlijk nog wel eens terug gaan :-)

Ben er nog nooit geweest om te winkellen, haha wel deze zomervakantie moesten we nog naar de luchthaven in Dusseldorf

Veel plezier

Liefs

Wauw dat ziet er echt super goed uit! Ik ben nog noooit in Dusseldorf geweest. Ik hoop dat je veel leuke dingetjes hebt kunnen kopen.

Thanks voor je comment op mijn blog, ik volg je terug :)

xx

Aah wat leuk!! Veel plezier X

Ooh daar wil ik ook wel eens naartoe :D x

Zelf ben ik nog nooit in Dusseldorf geweest :)

xx

Wooow, echt mega! veel plezier :)
en bedankt voor je reactie :)

wat gaaf!
ben benieuwd :)
liefs,

super veel plezier, ziet er leuk uit!

Lijkt me echt geweldig om daar te gaan shoppen, moet mijn ouders even gaan overhalen, haha!

Liefs'Manon

Lijkt me heerlijk om daar te winkelen! Veeel plezier!

Dusseldorf is echt een mooie stad, ben ik ook geweest :)

xxx

Ik ben er nog nooit geweest :o

Hoe heet de shopcentre waar je foto's van hebt gemaakt?

Een reactie posten

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More