19-12-11

L'oreal true match foundation

Vandaag heb ik voor jullie een leuke review voorbereid.
Het gaat deze keer over de l'oreal true match foundation!
Ik heb allemaal handige foto's voor jullie gemaakt zodat jullie goed kunnen zien hoe deze foundation er uit ziet op mijn huid en hoe die dus blijft zitten.
Want in zo'n potje is het allemaal wel leuk en aardig maar echt goed testen kan je het niet.
Zelf ben ik heel tevreden over deze foundation!

Willen jullie meer weten?
Lees dan snel verder!




Uiterlijk van de foundation

Dit is de voorkant van de foundation.
Ik vind het er wel simple uit zien, maar ik vind dat ook wel normaal voor foundation.
Het is gewoon lekker strak en daar hou ik van.
Ik ben niet zo van die tirelantijnen.



Dan nu de achterkant van de foundation.
De achterkant is wel gek vind ik,
Er staat wel handig op wat er allemaal in de foundation zit voor het geval dat je allergisch bent .
Maar welke foundation het precies is kan je niet zo makkelijk aflezen op de foundation zelf.
Dat zat op de dop met een stikkertje, en wat die code is op de achterkant.. ik heb geen idee?


De foundation zelf



Hier zien jullie de foundation op mijn hand. 
Zo kunnen jullie zien hoe de foundation er uit ziet.
Alleen de laatste foto moet je even goed kijken naar de foundation, ik heb hem namelijk niet helemaal uitgeveegt want anders zag je niks meer maar zo is dus het resultaat, in ieder geval op je hand ! 

Foundation op mijn gezicht




Let niet op deze foto hoor, het was 's ochtends en ben dus nog een beetje aan het wakker worden op die foto.
Maar het gaat om de foundation, want hier had ik hem net op gedaan.






Mijn mening
Ik ben heel erg tevreden over deze foundation, hij was ook voor deze foundation helemaal niet zo duur.
Hij was 15.99 !
Wel een redelijk bedrag maar het is het echt wel waard!
Ik zou deze foundation zeker nog een keer kopen als die op is!

Nou dit was de review voor vandaag, ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad.

Liefs, 
Berrie

10 reacties:

ik heb deze foundation ook , ik gebruik geen andere meer ik vindt hem heel erg fijn ;)
ps: mooie horloge heb je trouwens , mag iik vragen waar je hem gekocht hebt?
xx

Ik heb de ''poeder'' variant hiervan, ben er ook echt tevreden mee! X

ik heb hem ook! ben er echt tevreden over!

Cool hoe je die achtergrond bij het product hebt gebruikt ^^! Mooi kleurtje trouwens =P.

xxx Katy ^^!

Een kerstmarkt is ook ect heel leuk en gezellig om te bezoeken! En handig deze review! Ik kan alleen niet alle foto's zien..

xx Marije

Hee Berrie!

Ik wilde je even laten weten dat ik je
Getagd heb ik mijn kerst TAG!
Mooie foundation trouwens!


Liefs,
Fleur

Klinkt erg goed, maar ik gebruik eigenlijk altijd een BB cream als foundation.

Heb m ook gebruikt, was er ook heel tevreden over ^^
xXx

Ik gebruik deze ook, echt een top foundation!

Liefs Jet

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More