11-12-11

konad nail art red ribbons.

Hee lieve bloggers voor vandaag heb ik weer een leuke post voorbereid!
Vandaag ga ik jullie dan eindelijk wat van mijn konad nail art dingetjes laten zien!
Heb eindelijk mijn nieuwe stempel weer binnen die was namelijk uitgedroogd..
Dus laat ik maar gaan beginnen want jullie willen vast weten wat ik heb gedaan!



Ik zal alles voor jullie in een handig stappenplan vertellen!
Eerst kies je natuurlijk een ondergrondkleur, ik heb rood gekozen van miss sporty!


Als je nagelak dan helemaal hard is geworden ga je naar de volgende stap en dat is het konad gedoe!
Konad is niet heel moeilijk je moet er alleen wat geduld voor hebben, ik heb hier nu jammer genoeg geen filmpje bij kunnen maken dus ik heb een goed filmpje voor jullie gezocht zodat jullie het makkelijk kunnen zien in een filmpje: 

Op die manier heb ik het dus ook gedaan! 
Wat je nodig hebt : 
  • nagelak
  • nagellak remover
  • stempel
  • schraper
  • imageplate
  • watjes
  • wattenstaafjes
na dat je dus de ondernagellak heb aan gebracht smeer je nagellak op de imageplate, ik heb deze keer gekozen voor witte konad nagellak als dat op de imageplate zit schraap je het ervan af met de schraper dan hou de de stempel 2 seconde ongeveer op de imageplate en dan zit het figuurtje op de stempel, je gaat dan met de stempel over je nagel heen en dan zit het figuurtje op je nagel!
Het resultaat is dan dus dit:

Wat vinden jullie van het resultaat?
Hebben jullie ooit konad gebruikt?
Ben benieuwd naar jullie reactie's!

Liefs,
Berrie





19 reacties:

mooie kleur ook! wel leuk design! Ook voor de feestdagen :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Echt heel mooi! Love rode nagels :)

Super leuke nail-art !
leuk voor de feestdagen ;)
liefsx

Ziet er mooi uit! Knap gedaan :)

Toevallig heb ik vorige week ook konad opgehad met inderdaad rode nagellak met witte strikken!

Ik had dat nog nooit gezien. Ik vind jouw versie wel mooier dan in het filmpje! Kun je dat gewoon bij de Etos of Kruidvat halen?

leuk gedaan..zou nog mooier zijn als je je nagels niet zo dicht langs je nagelriemen etc lakt! (bedoel ik niet rot) is natuurlijk positieve feedback

leuke website heb je hoor!! echt super

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More