05-12-11

I need your help!

Hee lieve, leuke, bloggers!
Het is alweer 's ochtend vroeg en ik ben pas net uit mijn bed en moet zometeen alweer naar school maar ik dacht ik plaats toch maar even snel een leuke post voor de mensen die niet naar hun werk of naar school moeten vandaag, alleen vandaag had ik niet zo heel veel inspiratie voor een nieuwe post of review of andere dingen daarom heb ik wat anders verzonnen.. willen jullie weten wat dit is ?



Nou waar ik het dus vandaag met jullie even over wil hebben zijn mijn post...
Ik heb zelf natuurlijk wel ideeën van wat leuk is en wat niet leuk is maar dat zijn allemaal mijn ideeën..
Maar eigelijk jullie lezen mijn blog en dus wil ik dat ik post plaats die jullie echt leuk vinden om te lezen,
Dus leek het me leuk om jullie te vragen om leuke post die jullie willen dat ik doe in een reactie achter te laten zodat ik meer ideeën krijg van leuke post en die ga ik dan zeker op mijn blog zetten!
Want zo krijg ik dan meer inspiratie om altijd leuke post te kunnen plaatsen!
Sowieso heb ik voor vanavond denk ik wel een review van een nieuw lakje van catrice die ik heb gekregen voor sinterklaas, dus die kunnen jullie morgen sowieso lezen en bekijken !
btw. Ik ben erg blij met dit leuke lakje !
En die dag daarna heb ik nog een leuke review voor jullie van 2 lipglossen van catrice die ik ook voor sinterklaas heb gekregen en daar ben ik ook echt super blij mee !

390524_212236212191975_116794868402777_461220_1875841941_n_large

Maarja, daar gaat het nu dus eigelijk niet helemaal om, het gaat er om dat jullie in jullie leuke reactie's een post neer zetten van wat jullie graag willen dat ik doe op deze blog, dus bijv. meer reviews, of meer outfits laten zien van me zelf, of meer leuke tips. Je kan het zo gek niet verzinnen en ik zal het waarschijnlijk toch wel doen!
Dus geef me leuke ideeen! Want dan komt het helemaal goed !

En owja, trouwens.
Jullie kunnen me allemaal volgen via twitter: https://twitter.com/#!/xberrie
Zo kunnen jullie van alles op de hoogte worden gehouden, wanneer ik met me blog bezig ben en wanneer er dus weer een nieuwe post op staat en al dat soort dingen!
Hartstikke handig dus, het zelfde geld voor #wtml zijn facebook pagina dit is de link daarvan: http://www.facebook.com/pages/Welcome-to-my-life/129115353857726
Daar staan ook altijd alle updates op !
Dus vindt je het leuk om op de hoogte te houden geworden kan dat via twitter & facebook.
Maar je kan ook helemaal onderaan mijn pagina op de hoogte worden gehouden via de mail !
Dat is ook hartstikke handig natuurlijk, het enige wat je hoeft te doen is je email daar in te vullen en dan krijg je via de mail al mijn updates te zien en kan je makkelijk reageren!

Nou hier waren dus nog een paar handige tips op wtml makkelijk te blijven volgen overal waar je bent !
En ik hoop echt zooo, dat ik leuke inspirerende ideeen krijg van jullie!
Dat lijkt me namelijk hartstikke leuk!

Ik ben benieuwd naar jullie reactie's!

Liefs, 
Berrie 

6 reacties:

Doe een outfit update ! (:

X

Jaa een outfit is wel leuk!
Xxx

Inderdaad een outfit is erg leuk! :) Maar ook leuke tips! Liefs

Make-up looks ben ik altijd gek van :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Super leuk!!
Ik volg je volg je terug??

X

Hej! Zou je me willen volgen via Bloglovin'? http://www.bloglovin.com/en/blog/3209267/laura/follow
want GFC stopt ermee.
Ik volg je vanaf nu ook via Bloglovin' . xx

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More