04-12-11

experience volumising mascara

Hee bloggers,

Deze ochtend zat ik op de site van maxfactor te kijken en toen kwam ik op deze mascara!
Helemaal nieuw voor mij..
Ik was heel erg enthousiast over wat ik allemaal las, dus ik wil dit graag met jullie delen , als je meer wilt weten over de mascara.. Lees dan snel verder!

Over het product:
Deze maxfactor mascara geeft je wimper tot wel 3x vollere wimpers dan normaal! 
Ze maken je wimpers ook echt niet zwaarder dat is natuurlijk altijd fijn! 
In deze mascara zit een speciaal mousse-effect dat zoorgt ervoor dat je wimpers een luxueuze lift en een mooi effect geven, je wimpers gaan daardoor er voller en dikker uitzien maar zonder zware of stijf gevoel, 
De mascara korrelt ook niet en zal dus nooit gaan klonteren! 

Waar te koop:
Deze mascara kan je gewoon kopen bij de douglas de prijs is volgens mij iets van 17 euro. 
Op wehkamp is die 16.99 dit is de link
Verder kan je hem denk ik ook wel kopen bij een drogisterij. 
Zoals de kruidvat, da, trekpleister en etos!

Kleur:
Deze mascara hebben ze gemaakt in 2 tinten. 
De ene tint is echt zwart zoals wij zwarte wimpers kennen, maar de andere tint vond ik wel bijzonder.
Deze tint is namelijk zwart/bruin ziet er veel natuurlijker uit, dus ga je echt voor de natuurlijke look dan is deze echt een aanrader!
Hoe ziet de mascara eruit op je oog: 
Dit is van de collectie Experience en als je echt die look wilt hebben zijn dit de stappen: 
Ik ben erg benieuwd wat julie vinden van deze collectie en of jullie hier al spullen van hebben, 
Dus laat een leuke reactie achter, ben erg benieuwd !





7 reacties:

Ben benieuwd naar de look :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Ziet er goed uit schat!
Xxx

Ik vind die foto zo mooi, de look en de vlinders enzo :P
Maar ben best benieuwd naar deze mascara!

Liefs.

Ik heb hier nog geen spullen van, maar het lijkt me ook erg duur als je iedere stap zou moeten kopen ;-) X

Cool ^^! Ik gebruik make-up van Lancôme en Clinique <3! De collectie van Max Factor ziet er trouwens leuk uit ^^! Hahaha ik denk altijd aan Holland's Next Top Model als ik Max Factor hoor =P!

xxx Katy ^^!

ik hoorde er al veel over! lijkt mee een fijne mascaraa!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More