11-12-11

Christmas Wishlist

Hee leuke lieve bloggers!
Vandaag heb ik voor julie al mijn cadeautjes op een rij gezet die ik graag onder de kerstboom zou willen hebben, en misschien hebben jullie nog wel leuke ideetjes wat ik kan vragen want ik vind het maar moeilijk!
Willen jullie weten wat ik allemaal op mijn wishlist zet, lees dan snel verder !


Het eerste wat ik heel graag zou willen hebben onder de kerstboom is dit mooie pallet!
Er zitten 120 mooie kleuren op en de prijs is 24.99 ! 
Je kan hem bestellen op : http://www.bybg.nl/120-palette.html

120 Palette
De volgende die op mijn verlanglijstje staat is de chanel mascara, ik heb deze al een keer eerder gehad van een vriendin van mij ik was daar toen erg enthousiast over dus die zou ik ook nog wel heel graag willen hebben! De prijs van deze mascara is 26 euro, maar deze die ik wil is waterproof die niet waterproof is is 20 euro! 
Dan heb ik laatst nog een hele leuke tas gezien bij 't oorzaakje, hij was grijs met 2 van die vakken voorop en iets van 30 euro volgens mij, ik was helemaal verliefd op die tas meteen! Jammer genoeg heb ik hier geen plaatje van kunnen vinden op het internet.. het lijkt een heel klein beetje op deze tas maar dan in het grijs en wel iets anders!
Dan heb ik nog 1 hele grote wens, en ik weet ook echt niet of ik dat wel zou krijgen! 
Want ik wil heel graag nog nieuwe uggs nu ik mijn oude uggs verkocht heb ...
Dit zijn de gene die ik wil:

Dan heb ik nog allemaal sieraden die ik lijk vindt op een rijtje gezet, ze zijn allemaal te koop bij de six of v&d
ArmbandOorbellenOorbellenArmband
OorbellenArmbandArmband

Dit is een sjaal die bij de invito te koop is hij is zwart en hij lijkt me heel erg leuk, want nu steel ik die hele tijd mijn moeder's zwarte sjaal ! 
Deze volgende sjaal vind ik ook echt helemaal geweldig, hij is te koop bij pieces en je kan hem bestellen op welikefashion.com, hier komen nog wat meer spulletjes die ik leuk vind van pieces:
Deze volgende spulletjes van pieces kan je op deze site bestellen: http://www.sans-online.nl/NL/Pieces/Dames.html?gclid=CJeig_nh-awCFQaHDgodW2UITQ
Kleding bonnen zijn ook altijd leuk !
Bijv van de america today : 
Of een kleding bon van de :

Dat is ook altijd leuk! 

Dan heb ik natuurlijk ook nog intresse in leuke nagellakjes, 
Ik zou heel graag wat leuke lakjes willen hebben van koh of O.P.I
Ik zal een paar mooie laten zien :

Deze 2 merken vind ik zelf een beetje te duur altijd maar misschien dat ik ze voor kerst wel kan vragen! 
Anders vind ik andere lakjes natuurlijk ook erg leuk! 

Ik denk dat dit het wel zo'n beetje is!
Hebben jullie nog leuke ideeen wat je voor kerst kan vragen?
Ik hoop dat jullie mijn wishlist een beetje leuk vonden , en ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs, 
Berrie


19 reacties:

super leuke wishlist! ik vraag zelf ook een O.P.I lakje en het 88 pallet =D niet zoveel want we hebben al heel erg uitgebreid sinterklaas gevierd!

super leuke wishlist schat!
x

Leuke wishlist! :D
Wij doen niet aan kerst cadeautjes want wij hebben sinterklaas :P.

Liefs.

Die palette zou ik ook wel willen, net als die mooie lakjes van O.P.I.! X

ik volg je nu terug via bloglovin :D

hoop dat er wat van dit onder de boom zal staan ;). Ben benieuwd naar die mascara :)

Liefs,
Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

De nagellakjes wil ik allemaal wel hebben!
X, Lucy

super leuke dingen heb je op je lijstje staan vooral die nagellakjes.
liefsx

Leuke wishlist!
ik wil ook OPI lakjes!
x

Leuke post (:
Welke dingen van je wishlist heb je ook werkelijk gekregen? (:
dankje voor je berichtje op mijn blog ^^
ik volg je terug (:

x Elena
www.donna-donna-fashion.blogspot.com

Leuke wishlist. En heb je er iets van gekregen? (behalve dan de mascara waar ik net over las ^^)

Dankje voor je comment.
Als je mn blog leuk vind kun je m volgen op http://monstrousstyle.blogspot.com
Ik volg altijd terug.

Leuke wishlist, wat heb je gekregen?

x

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More