20-12-11

Christmas Tag



Ik heb eindelijk weer een keer een leuke tag voor jullie!
Deze tag heb ik gekregen van Fleur !
Het gaat over allemaal dingen die met kerst te maken hebben!
Zijn jullie dus benieuwd naar al die antwoorden?
Lees dan heel snel verder,









De bedoeling van de tag is natuurlijk gewoon de vragen beantwoorden en hem daarna doorgeven aan 3 mensen!
Ik ga nu maar snel beginnen!

# Vier je kerst?
Ik vier altijd kerst met leuke pakjes onder de boom en heel veel leuke cadeautjes. 
Altijd super gezellig met mijn vader & moeder.
Wij vieren kerst heel groot vergeleken met sinterklaas daarom hou ik ook gewoon veel meer van kerst dan van sinterklaas.
Al die gezelligheid in huizen super leuk allemaal!

Ga9yspku_large


# Wil je het liefst een witte kerst of gewoon een blanke kerst?
Ik zou heel graag een witte kerst hebben dat maakt het helemaal compleet ! 
Super gezellig en super romantisch. 
Dat zou het echt helemaal perfect maken!
Tumblr_lwbt95odqj1qbrkcao1_500_large

# Met kerst wel of geen kerstboom in huis?
Juist wel dat hoort er gewoon bij, altijd gezellig met mijn ouders de kerstboom optuigen!
Lekker met warme chocolade melk met slagroom, altijd super leuk om te doen!
Het hele huis vol met kerstsfeer! Daar hoort zeker een kerstboom bij!
Tumblr_lwgylw4puj1qcz4s2o1_500_large

# Doe jij aan cadeautjes onder de kerstboom?
Ja altijd, zoals ik net al zei vieren wij kerst heel groot en sinterklaas bijna niet. 
Daarom lekker veel cadeautjes onder de kerstboom!


# Met wie vier jij kerst?
Ik vier kerstavond altijd samen met mijn ouders, dan doen we alle cadeautjes en gewoon gezellig eten en al die dingen. 
1e & 2e kerstavond gaan we altijd naar familie toen, eerst mijn moeders kant en dan mijn vaders kant !
Super gezellig dus! 
Tumblr_lcpi3nn7ul1qd95iyo1_500_large

# Vier jij eerste en tweede kerstdag of vieren jullie alleen eerste kerstdag?
Allebei, eerst de ene kant van de familie en dan de andere kant van de familie!
Tumblr_ld6ei9oidt1qb9uyvo1_500_large

# Heb jij nog kleding inkopen gedaan voor kerst?
Ik heb een heel mooi kerstjurkje gekocht op www.nelly.com ik ben er echt heel erg blij mee !
Ik ga hem binnenkort nog aan jullie laten zien via een post !
Maar daar doe ik een mooi vestje overheen en een zwarte panty + hakken natuurlijk! 
Tumblr_luxvdwtmpv1qiucilo1_500_large

# Hebben jullie je huis helemaal versiert of heb je alleen een kerstboom of misschien wel helemaal niets?
Ons hele huis is helemaal in kerstsfeer. 
We hebben alles nieuw gekocht bij de bosrand!
Ik hou echt van kerst, ons hele huis is helemaal lekker vol met kerst dingen!


# Welke kleur heeft de decoratie in de kerstboom als je een kerstboom hebt staan?
Onze kerstboom is rood met zilver! 
En soms rood met goud!


# De dag na kerst; tuigen jullie de kerstboom dan gelijk weer af of genieten jullie nog eventjes na en laten jullie de boom nog staan voor de gezelligheid?
Wij genieten echt altijd nog na van de kerstsfeer !
Das toch veel leuker dan het allemaal meteen weer afbreken.. 
Tumblr_lvfdmjhldz1qd3wdoo1_500_large

Deze tag geef ik door aan:

Ik hoop dat jullie mijn gekregen Tag leuk vonden! 
En als je deze tag graag ook wilt doen, ik hou je niet tegen!
Laat een leuke reactie achter ik ben erg benieuwd naar jullie kerst verhalen dus vertel vertel!

Liefs Berrie

7 reacties:

Ik heb een nieuwe blog,
Neem je even een kijkje?

Xhttp://beforekbf.blogspot.com/

Leuuuk :) ook heel toepasselijk hè?

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Dankjewel! Ik ga 'm zeker doen!
liefs xoxo

Ik had ook een Christmas tag gedaan, hij is alleen wel anders! Maar euk geschreven.

xx

Wat een leuke tag, dankjewel dat je hem aan me doorgeeft :)

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More