19-12-11

Christmas Layout

Hee lieve bloggers,
Zoals jullie nu kunnen zien heb ik mijn layout een beetje kerst achtig gemaakt,
Maar ik heb wat leuke vragen voor jullie,
Willen jullie die vragen weten?
Lees dan snel verder !




Ik ben al aardig opweg met mijn kerst layout, 
Maar ik zou echt heel graag willen weten wat jullie nog leuk vinden wat ik op me blog ga zetten ,
En hoe ik mijn layout nog leuker kan maken..

Dus hebben jullie leuke ideeetjes?
Ik ben heel erg benieuwd!

Hier zal ik nog even wat leuke plaatjes laten zien voor kerstmis, 
Tumblr_lwgs46qk7q1qi23vmo1_500_large
392234_282381708474066_140686709310234_855157_2089255492_n_large
Tumblr_lwgrtcyony1qgh0aao1_1280_large
Winter140_large

Dit was even een snelle post, maar ik hoop wel op leuke tips <3
En als jullie nog wat leuks willen zien over verschillende dingen, 
Zeg het dan want dan post ik er wat over !

Liefs, 
Berrie

3 reacties:

Je brengt helemaal de kerstsfeer der in.
Toppie!
You go girl!


Liefs,
Fleur

Ik vind je lay-out erg leuk zo!
Misschien is het een idee om iets te doen met kerstwensen ofzo in een wensboom?

Xx Jorien

fab-by-me.blogspot.com

Hele leuke lay out! Ik ben altijd gek op make-up posts :):)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Een reactie posten

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More