25-12-11

Christmas details

Hee lieve bloggers,
Eindelijk is het dan zover het is kerst !
En natuurlijk lekker vakantie, dus alle tijd om te bloggen en jullie allemaal leuke dingetjes te laten zien waar ik anders geen tijd voor heb !
Zoals vandaag, vandaag heb ik een post voor jullie en die gaat over alle kleine kerst details in mijn huis.
Ik heb daar allemaal leuke foto's van gemaakt en ik hoop dat jullie het leuk vinden!




Mijn familie en ik vinden kerst altijd een van de leukste dingetjes in het jaar. 
Altijd gezellig met familie op de bank en cadeautjes open maken met lekker een kopje thee of warme chocolade melk!
En natuurlijk allemaal lekkere dingen op tafel. 
Dit hele ritueel hadden wij gisteren met kerstavond. 
Heb echt allemaal super leuke cadeaus gehad die ik jullie natuurlijk ook nog ga laten zien en ook nog 3 producten die ik natuurlijk voor jullie ga reviewen! 
Tumblr_lwmrgxby6p1r0z7jgo1_500_large

Maar nu zal ik jullie de mooie details laten zien van mijn huiskamer.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat de foto's mooi gelukt zijn. 
Geniet ervan!







Nu weten jullie een beetje in kleine gedeeltes hoe onze woonkamer er met kerst uitziet ! 
Er hangen trouwens nog wel meer lampjes aan de ramen enzo, maar die kon ik vanwege het licht niet zo goed fotograferen, dat was wel jammer, maar ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden. 
En ben erg benieuwd naar jullie reactie's.

Hebben jullie zelf ook veel kerst dingen in huis? Of houden jullie het lekker simpel?
Laat het me weten, ik ben erg benieuwd!

Liefs, 
Berrie

10 reacties:

Wauw mooie fotos heb je gemaakt!
X

Wens ook jou hele fijne feestdagen! ik heb het vrij simpel gehouden, maar vind dit ook mooi :)


Liefs en kusjes,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

hele leuke foto's!
en fijne feestdagen! :)

xx

Leuke foto's! Wij hebben niet zo heel veel kerstversieringen, helaas.. ik vind dat wel heel leuk namelijk haha. Fijne feestdagen!
x

Haii,

Leuke foto's ^^! Wij doen dit jaar zelf niet zoveel aan kerst helaas =[. We hebben alleen maar een boom staan =o! Maar ja, vanavond lekker eten <3!

Fijne kerstdagen ^^!

xxx Katy ^^!

Er staan hele toffe foto's tussen. :D
Fijne feestdaggen! ^^

Hardstikke leuke foto's. Ik vind het kerstdorp heel erg leuk!

Bij ons staat er bij kerst een heel erg mooie kerstboom (al zeg ik het zelf ^^) en hangen er lichtjes in de kamer die deze dan supergezellig maken. Onder de kerstboom liggen er natuurlijk 10-tallen pakjes klaar om opengemaakt te worden. I love it!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More