31-12-11

Catrice, 460 In The Bronx

Hee bloggers,
Vandaag is alweer de laatste post van dit jaar en daarom heb ik een leuke review op de planning staan.
Het is een lakje van catrice !
Ik heb deze gekocht toen ik in Dusseldorf was en ik ben er echt heel erg blij mee want ik wilde deze al heel lang hebben maar waar ik woon kon ik hem steeds niet vinden! Maar zijn jullie benieuwd naar dit lakje?
Lees dan snel verder !

Toen ik in Dusseldorf was zijn we een gigantisch groot warenhuis in geweest waar ze echt alle merken verkochten was echt geweldig om te zien ! 
Maar ik moest natuurlijk wel gewoon een paar catrice lakjes meenemen voor op mijn blog! 
Dus ik heb de mooie 460 In The Bronx gekocht!
Ik ben echt heel erg blij met dit lakje, maar ik zal jullie er nu wat meer over vertellen.

De buitenkant
De lakjes van catrice zien er natuurlijk altijd gewoon het zelfde uit, lekker strak maar simpel. 
Altijd goed natuurlijk, soms bij verschillende edities krijgt een lakje een ander uiterlijk. 
Maar normaal gesproken ziet een lakje van catrice er zo uit.


De nagellak
Zelf ben ik altijd heel erg tevreden over de nagellakjes van catrice. 
Je kan ze gewoon bij de kruidvat kopen voor 2.49. En dat is echt niet duur vor deze nagellak!
Daarom kan je der ook best vaak eentje meenemen en dat is natuurlijk hartstikke leuk ! 
De nagellak van catrice moet je altijd wel 2x doen. Maar in 2x heb je wel een ontzettend mooie lak.
De lak blijft met een goede topcoat ook erg lang zitten. Zonder topcoat trouwens ook maar met natuurlijk nog een stukje langer. 
Ben echt heel tevreden over deze nagellak!

Mijn mening
Ik ben echt altijd heel erg blij met de lakjes van catrice, ik vind ze echt super leuk en ze zijn ook nog eens goed. 
De prijs is natuurlijk ook super aantrekkelijk daarom is het ook zo leuk om er verschillende kleurtjes van te kopen! 
Ik vind ze echt super, en ik blijf de lakjes zeker kopen! 

Wat vinden jullie van de lakjes van catrice?
Hebben jullie al veel lakjes van dit merk?
En natuurlijk wat vinden jullie van deze lak...

En ik wil jullie natuurlijk alvast een gelukkig nieuw jaar wensen. 
Dat jullie maar een mooi en gelukkig 2012 tegemoet gaan. 
Maak er wat moois van! 

Liefs Berrie


19 reacties:

Wow mooie kleur.
Ik heb een lakje of 5 van catrice ik ben meer China glaze, opi, orly

Ziet er echt heel mooi uit!

Happy new year!

xxxx

Wat vinden jullie van de lakjes van catrice?
Onzettend leuk! Veel kleuren redelijke kwaliteit voor een goed prijs :)
Hebben jullie al veel lakjes van dit merk?
Best aardig veel :D
En natuurlijk wat vinden jullie van deze lak...
Ik vind de lak een mooie bronze kleur. Weet niet of ik het zou kopen. (heb al zo'n teint thuis liggen)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Alvast een heel gezond , gelukkig en mooi 2012 gewenst:)
Het lakje ziet er wel mooi uit.
Colourful-Frutsel

Mooi kleurtje!
HAPPY 2012
x

Mooi lakje :) Gelukkig Nieuwjaar ^^ x

Mooi lakje, en een gelukkig nieuwjaar!
xo

Oeh, erg mooi lakje!
Ik wens je alvast een gelukkig nieuw jaar!
x Leila in Wonderland

Ziet er mooi uit! Ik houd van Catrice nagellak!

Prachtige kleur nagellak!! Zou ideaal zijn voor vanavond.. :)

Jij ook de beste wensen!

Mooi kleurtje ! veel plezier vanavond en een gelukkig nieuwjaar! x

ik heb deze ook :) ik vindt hem supermooi xx

deze heb ik ook! prachtig lakje! jij ook een fijn 2012! xxliefss, Marleen

Deze mascara heb ik! Hij is geweldig. We zijn ondertussen al onafscheidelijk, ik en m'n mascara ;)
Ik hou van je blog! Mischien zou je het fijn vinden om eens een kijkje te nemen bij mijn blog?
Alvast bedankt!
veel liefs,

Wat een prachtige kleur!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More