28-12-11

#2 christmas present, Chanel mascara.

Hee lieve bloggers,
Vandaag heb ik weer een super leuke review voorbereid!
Het gaat over mijn 2e kerstcadeautje!
En dat was de Chanel mascara!
Ik ben hier zo super blij mee dat ik dit graag aan jullie wil laten zien!
Dus wil je meer lezen over dit product? Lees dan snel verder.
Ik ga maar snel beginnen met deze review want jullie zijn vast heel erg benieuwd!

Het uiterlijk
De Chanel mascara ziet er heel simpel uit maar wel heel erg chic.  
Het heeft een goude band in het midden en het logo is ook mooi in goud gekleurd.
Verder staat onder op de mascara het nummer van de kleur en of die waterproof is of niet.
Erg handig en erg mooi dus.


Het borsteltje
Het is een heel handig en fijn borstelde waarmee je de mascara makkelijk kan aanbrengen.
De mascara klontert niet en daardoor krijg je echt een nepwimper effect.
De mascara is ook zo gemaakt dat je hem niet voelt zitten ideaal dus. 
En verder kan je gelijk de onderwimpers doen nadat je je boven wimpers heb gedaan hij geeft namelijk niet af.

Waar te koop / de prijs
Mijn ouders hebben hem voor mij bij de douglas gekocht, dat zag ik natuurlijk aan de verpakking toen ik hem open ging maken onder de kerstboom.
Verder kan je hem natuurlijk ook bestellen bijv op beslist
De prijs is € 26.00 
Dat is natuurlijk best wel prijzig voor een mascara, maar dat komt natuurlijk ook wel door het merk. 
Maar de kwaliteit is wel echt beter. 
De mascara blijft echt veel langer zitten, de mascara blijft de hele dag precies het zelfde als je hem in het begin hebt aangebracht!
En dat vind ik persoonlijk echt super fijn! 

Op je oog
Natuurlijk heb ik ook foto's voor jullie gemaakt hoe de mascara er uit ziet op je oog. 
Zodat jullie echt kunnen zien hoe de mascara eruit ziet.



Ik ben echt heel erg blij met het resultaat, voor deze foto's heb ik alleen mascara aangebracht en wat oogpotlood en een heel klein beetje witte oogschaduw zodat je de mascara beter kon zien op de foto's.

Mijn mening
Ik ben heel erg blij met deze mascara, het enige wat ik zelf erg jammer vind is de prijs.
Deze mascara zou ik daarom niet zo snel zelf kopen maar als je hem krijgt is het wel echt een top mascara!
Nog een ding hij gaat gelukkig wel super lang mee waardoor de prijs opzich ook nog wel mee valt !
Ik raad deze mascara echt aan voor iedereen! 
Zeker als je denkt van ja waterproof vind ik helemaal niet zo fijn, dan is deze waterpoof echt wat voor jou bij deze merk je namelijk helemaal geen verschil! 
Je hebt deze mascara trouwens wel nog in een niet waterproof variant. 
Dan is de band en het logo zilver.

Ik hoop dat jullie de review leuk vonden! 
En ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening!

Liefs, Berrie






21 reacties:

super leuk review. lijkt me een goede mascara!

Wauw, lijkt me een fijne mascara!

Ziet er goed uit!

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Ik moet zeggen dat ik de prijs nog wel mee vind vallen voor Chanel! Het ziet eruit als een goede mascara in ieder geval.
Liefs,
Laura

Ziet er mij een hele fijne mascara uit :D

xx

hij ziet er echt super mooi uit!

I like it! Ziet er echt mooi uit!

Anna
www.StyleMakes-Sense.blogspot.com

ziet er fijn uit! nice!

XO, Carmen
www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

Wat een mooie mascara!
Ik ga je volgen.

Heerlijk de beauty producten van Chanel. Die mascara ziet er ook echt goed uit. De prijs is alleen wat minder, haha.

Liefs

Ziet eruit als een heerlijke mascara! :) x

Wauw, dat lijkt mee een hele fijne mascara :)

Ziet er mooi uit.. het lijkt alsof tie een beetje klonterig is.. maar aangezien je er zo enthousiast over bent zal dat wel mee vallen :)

wwaauuww super mooie mascara !!

Volgens mij is het een mooie mascara, maar wel erg duur!
Jammer, anders had ik het zeker uit willen proberen.

Leuk blog, ik volg je!
Volg jij mij ook?

Liefs Veronique
www.vfashionn.blogspot.com

Gave spulletjes! Die mascara lijkt me super ^^)
xx
Check out my Stylish Confessions! ♥

superleuke review!
ik volg je terug op bloglovin!
kusje mareijn

Het is een van mijn favorieten.. super leuke review meid! X

Een reactie posten

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More