26-12-11

#1 christmas present, koh nailpolish

Hee allemaal,
Vandaag ga ik mijn eerste kerstcadeautje aan jullie laten zien!
Ik ben er zelf echt heel erg blij mee.
Het is een heel mooi lakje van koh!
Ik heb een paar mooie foto's gemaakt, dus klik snel verder en dan vertel ik nog meer over deze mooie nagellak!




De nagellak zelf
Ik ben heel enthousiast over dit merk,  de nagellak pakt heel erg mooi en is erg makkelijk aan te brengen. 
De nagellak vind ik het mooist in 2 lagen. Dan komt de kleur krachtiger uit.
Deze nagellak is te koop bij de douglas en de prijs is € 19,95
De prijs is inderdaad niet echt goedkoop voor een nagellak, maar ik raad hem wel echt aan.
Ik ben er namelijk echt heel erg blij mee !





Hoe is de nagellak verpakt
De nagellak zit in een mooi doosje, het lijkt wel een soort lippenstift houder.
Het is een wit hoesje, met een zwart witte binnenkant.
Ik doe mijn nagellak hier ook altijd in, want het staat wel erg chic!








De kleur
Zelf ben ik echt heel blij met de kleur paars, ik had namelijk niet echt een goede en mooie paars. 
En deze is echt perfect!
Maar je hebt natuurlijk nog allemaal andere kleurtjes. 
Daarom heb ik voor jullie een link gevonden waar ze alle kleurtjes hebben, neem dus eens een kijkje op zalando

Mijn eigen mening
Zoals ik al zei ben ik echt heel erg blij met deze nagellak en zeker tevreden! 
Het is wel veel geld maar het is het echt waard! 
Als ik jullie was vraag het een keer voor je verjaardag of voor een andere feestdag.
Of haal hem zelf in de winkel, het is echt een aanrader! 

Wat vinden jullie van deze nagellak en hebben jullie zelf al iets van koh?
Of gaan jullie nu zeker wat kopen?
Ik ben benieuwd!
Liefs, Berrie

25 reacties:

Ziet er heel mooi uit mop!!!
X

Ik wil echt graag lakjes van dit merk!x

Wow wat een mooi kleurtje!

zeker mooi lakje, mooie kleur ook!

liefs,

maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Groot gelijk, ze hebben zulke mooiie kleurtjes!
Maar idd.. die prijs.. bwoah..

Super leuk kleurtje!
Ik wil je graag terug volgen, maar het lukt niet, ik ben geblokkeerd door jou ofzo :S Weet jij hoe dit komt??

Liefs'manon

Ik volg je nu via bloglovin, het lukt nog steeds niet via gfc, ik vind het echt heel vreemd!

Liefs'Manon

Ik heb nog geen nagelproducten van Koh, maar je hebt echt een prachtige kleur! ;)

Mooie kleur! Ik heb er ook eentje gekregen :-)

waauw hij ziet er echt mooi uit! :)

Wauw! Ziet er heel erg goed uit. En wat een toffe verpakking. :)

super mooie kleur! leuke verpakking ook!

Mooi lakje!
Bedankt voor het volgen, ik volg je terug via Bloglovin. (:

Dankjewel voor je reactie!
Omdat de kerst voorbij is; alvast een gelukkig nieuwjaar! :D
X

Thank you for the follow! I'm following you back!

Xoxo
Ttyl!
Lizz

Mooi kleurtje maar helaas niets voor mij :).

Super mooie kleur!! Die steentjes erop zijn gaaf!

Ziet er mooi uit, maar de prijs... Ik haal er dan liever een van O.P.I., voor 14 euro.

Vrolijk kleurtje! KOH zit altijd in van die mooie doosjes, fijn om te openen.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More