26-11-11

Vandaag in Utrecht!

Hee lieve bloggers,
Zoals de titel jullie al verteld was ik vandaag dus in utrecht!
Ik was gezellig met mijn moeder gaan shoppen in utrecht, echt een wereld stad is dat echt gewoon alleen maar leuke winkels, we zijn dus lekker los gegaan!
Wil je meer lezen over mijn belevenissen in utrecht, lees dan snel verder!



Dit is even een snelle post want ik heb een heel druk weekend deze keer... 
Vandaag ben ik dus 's ochtend met me moeder naar utrecht gegaan met de trein was echt heel erg relaxt we zaten om half 10 in de trein waren er om 10 uur toen was het nog lekker rustig in utrecht! 
We zijn toen eerst naar de bijenkorf gegaan leuke uggs gepast en nog meer schoenen en leuke kerst jurkjes en tassen gekeken, uiteindelijk daar niks gekocht maarja, toen gingen we verder naar de grachten van utrecht, echt heel erg leuk om wat te eten of te winkelen natuurlijk! 
Allemaal winkels zoals, lady sting, vero moda, america today, sascha, invito, naja en verzin het maar. 
Dus we zijn echt bijna alle winkels in geweest, me voeten waren ook echt helemaal overleden toen we terug kwamen! 
Tumblr_lv8m4zmbhz1r6ipclo1_500_large
Maar jammer genoeg omdat ik nu niet genoeg tijd heb om te laten zien wat ik heb gekocht ga ik proberen of ik morgen een leuk filmpje of foto's kan posten op mijn blog met wat ik allemaal heb gekocht! 
Daarom vertel ik dat nog even niet anders is de lol er al een beetje af, dus ik hoop dat jullie morgen kijken naar de foto's of het filmpje! 
260699-7-1322039274134_large
Dus een kleine tip als je een keer ergens anders wilt gaan shoppen dan in je eigen plaats (behalve als je zelf in utrecht woont) ga dan gezellig naar utrecht met je moeder of vriendinnen! 
Het is echt een stad waar je de hele dag geweldig kan shoppen! 

Nog een heel fijn weekend meiden! 

Liefs Berrie

16 reacties:

Ben benieuwd naar wat je gekocht hebt :) I'll be waiting :)

Love,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Ik wil ook zo graag eens naar utrecht ! x

Leuke post =]! Ik ben vandaag ook lekker weggeweest. Ik weet niet hoe het plaatsje daar heet maar ik heb wel lekker een oliebol opgegeten =D!

xxx Katy ^^!

Ben benieuwd naar wat je gekocht hebt :D

Liefs' xx

Leuk! Toevallig heb ik vandaag ook lekker geshopt in het Alexandrium. Leuke blog heb je, ik volg je terug! :)

Leuke blog!

xx

www.thejoyfulthingsinlife.blogspot.com

Ben benieuwd wat je hebt gekocht! Ik wil ook nog eens een keer naar Utrecht (:

Heb je die foto's zelf gemaakt?? :)

En hoop datje een leuke dag hebt gehad, ben benieuwd naar je aankopen :)
http://were-sponsoredbydestiny.blogspot.com/

klinkt leuk ga zeker een keer shoppen,
ik volg je terug :)

Xx

Hej! hoe kan ik je contacteren? ik zou graag iets vragen:D xx

je hebt echt een superleuke blog!
dankje voor het volgen!
ik zou je graag terug willen volgen maar op mijn account kan ik mensen niet volgen via dat knopje naast je post, alleen daar bovenaan maar die knop zie ik niet ;s

xoxo mareijn

Ik ben nog nooit in Utrecht geweest (ongelofelijk!), maar het lijkt me echt zo'n leuke stad!

Ben benieuwd naar je aankoop & Utrecht is idd superleuke stad om te shoppen!
x

Leuk ! Ben benieuwd naar wat je hebt gekocht ! :D

Ben benieuwd naar je aankoopjes,
Utrecht heeft altijd wel wat leuks te bieden natuurlijk!

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More