14-11-11

UGGS


Hee lieve bloggers,

Omdat de winter er nu toch echt weer aan zit te komen worden uggs weer helemaal van belang (vind ik zelf)...
Daarom dacht ik dat het misschien wel leuk was om de nieuwste trends van uggs aan jullie te showen!
Dus ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden en jullie mening achter laten!
UGG Boots for Women




Dit is de aller nieuwe collectie voor vrouwen van uggs, ik ben er zelf niet echt enthousiast over..
Zeker niet over de schoenen maar de tas vind ik echt geweldig !
De prijs van de tas is jammer genoeg een beetje buiten mijn budget, hij komt namelijk: 

Tumblr_lumffr6hfs1qjzi7qo1_500_large
Nu gaan we het toch maar even hebben over de klassiekers. 
Ik ben helemaal weg van de uggs boots.. ook niet allemaal maar wel de meeste.
Ik zal even mijn favorieten laten zien:
SAND
CHESTNUT
CHOCOLATE
GREY
BLACK
Deze uggs vind ik het allerleukst!

Laatst hebben ze er en paar nieuwe uitgebracht, ik vond ze eerlijk gezegt een beetje raar en ik ben wel benieuwd naar jullie mening:
SAND/NATURAL
SAND/NATURAL
Deze vond ik echt een beetje raar...

Maar dan heb je ook nog deze en die vond ik misschien ook nog wel leuk ik weet niet precies wat ik hier van vind... wat vinden jullie?
Tularosa Route Detachable

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening!
Dus laat een reactie achter en vertel het me !

Even nog een paar vraagjes aan jullie:
Wat vinden jullie van uggs?
Hebben jullie zelf uggs?
Welke uggs heb je dan?
Ben je nog van plan om nieuwe te gaan halen en welke zijn dat dan?



19 reacties:

Ik vind ze eigenlijk niet zo leuk meer, maar heb zelf wel een paar gehad :P
x

ik vind uggs echt geweldig! maar ik vind het zo duur en dat geld besteed ik liever aan iets anders

hele leuke post mop!
Ik wil zo graag de bailey button.
ik vind de nieuwe collectie niet zo mooi.
Tip: anhtousiast = Enthousiast <3
xxx

Ik heb sinds dit jaar echte uggs :) Ik heb de bruine clasic. :)

Liefs' xx

ik heb zelf ook uggs ze zijn echt superwarm :)
ps: De catrice mascara op mijn site is niet waterproof :)
xxliefs sofie

Ik heb sinds vorig jaar de 2de foto van je favorieten, alleen in andere kleur.
En ben er echt heel erg blijmee.

I follow you, thanks for comment my blog♥
See ya :)

Hai ik volg je nu ook.

En je hebt gelijk een Uggs-blog. Heb net paar dagen geleden ook wat over Uggs geschreven over het dierenleed wat eraan gepaard gaat om deze schoenen te maken.
Sorry ik vind ze echt lelijk.
Maar ieder zijn mening...
Maakt een dames been niet slank maar lomp...
Maar ik blijf je volgen hoor ha ha ha....
groetjes Marijke ♥

Dankjewel voor je lieve reactie!

Ik zelf hou persoonlijk niet van uggs!
xliefs

Ik vind ze leuk en lekker warm! Ik heb ze in het bruin. :))

Ik vind Uggs ook zo leuk en lekker warm! Ik heb geen echte, maar wel grijze nepperds, haha (:

Ik vind uggs echt prachtig , allen jammer dat ze zo duur zijn ... =(

Eigelijk haat ik Uggs, maar wanneer het leuk gecombineerd is, kan het er toch wel okey uit zien. eigelijk vind ik die gekke dingen met haren wel onzettend grappig :)

Liefs,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Dank je voor je comment! Ik ga je terug volgen! Ik vind UGGS echt schandalig duur en heb dat geld er dan ook niet voor over, dat besteed ik liever aan iets anders. Ik heb wel nep uggs, van 6 euro bij de Primark, die zitten ook heerlijk warm!

Ik hou van uggs, ik heb zelf nu twee paar de gebreide chestnut en de classic short sand. Hte liefst zou ik nu de classic mini chestnut willen. De nieuwe collectie vind ik niet erg leuk, ik houd het toch maar bij de classics.


xx

ik hou zelf niet echt van uggs, maar die bovenste met die 'rare' haren zijn wel hip!
(ik hoorde laatst dat uggs van zeehondenvacht wordt gemaakt??)
liefs,

Oh i love Uggs!
Ik heb nu gewoon de classics.. maar vind die schapendingen echt leuk hehe, maar dan in het zwart wil ik ze trouwens!

http://serbolicious.blogspot.com/

What's up colleagues, pleasant piece of writing and fastidious arguments commented at this place, I am really enjoying by these.

my homepage; New Bingo Sites

Een reactie plaatsen

Thanks for your comment!
x Berrie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More